• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • onlygirl
    JosefineBo skrev 2014-12-27 22:13:23 följande:

Hihi jaa de är sååå spännande!!! :D

Nej inte än men äl var igår så de kanske är lite tidigt, men hoppas dom kommer så smått! Gud så nyfiken jag är på oss båda, vore kul å plussa typ samtidigt då vi är samma ålder å bor så nära!

Ja de vore fruktansvärt roligt om vi kunde, små hjärtan i samma ålder o förlossningsskräck samtidigt ;) du måste höra av dig när du ska testa! :D min mens har fortfarande inte dykt upp här inte, fast testet imorse sa också negativt. Irriterande!
  • onlygirl
    FiaFalk skrev 2014-12-28 15:12:00 följande:

Ska sluta med mina p-piller efter min & pojkvännens resa i oktober, så runt början av november! Men själva bebisverkstaden börjar vi inte med förrän vid årsskiftet 2015/2016 , så om cirka ett år :)

Gud så spännande! :D
  • Maka94

Tappar kontakten med våra vänner, dom umgås alltid i sitt "gravidagäng".. Flera dagar i veckan.

Min längtan blir bara större och större och jag orkar inte med att flera gånger in dagen få frågan när det är dags för oss.. Min sambo har två kompisar som tror att jag redan är gravid att vi bara inte har gått ut med det än, vilket är ännu jobbigare :/

• onlygirl
    Maka94 skrev 2014-12-28 17:14:25 följande:

Tappar kontakten med våra vänner, dom umgås alltid i sitt "gravidagäng".. Flera dagar i veckan.

Min längtan blir bara större och större och jag orkar inte med att flera gånger in dagen få frågan när det är dags för oss.. Min sambo har två kompisar som tror att jag redan är gravid att vi bara inte har gått ut med det än, vilket är ännu jobbigare :/

Fy vad jobbigt.... testa att prata med dem?
  • JosefineBo
    onlygirl skrev 2014-12-28 17:07:34 följande:
    Ja de vore fruktansvärt roligt om vi kunde, små hjärtan i samma ålder o förlossningsskräck samtidigt ;) du måste höra av dig när du ska testa! :D min mens har fortfarande inte dykt upp här inte, fast testet imorse sa också negativt. Irriterande!
    Ja vore riktigt roligt!! Ditt plus kommer säkert snart och testar mig om några dagar så får vi se :D
  • onlygirl
    JosefineBo skrev 2014-12-28 18:37:31 följande:

Ja vore riktigt roligt!! Ditt plus kommer säkert snart och testar mig om några dagar så får vi se :D

Jag hoppas verkligen de, har mått illa under kvällarna lite smått sådär, har ömma tuttar och lite sådär men avfärdar det med att de inte är något för vill ej hoppas för mycket.

Hoppas så att du plussar! Vore superkul som du säger om vi plussar samtidigt att ha någon att prata om de med för jag tänker inte berätta för anhöriga försen efter 14v. Fatta o föda ungefär samtidigt :o
  • JosefineBo
    onlygirl skrev 2014-12-28 18:52:52 följande:
    Jag hoppas verkligen de, har mått illa under kvällarna lite smått sådär, har ömma tuttar och lite sådär men avfärdar det med att de inte är något för vill ej hoppas för mycket.

Hoppas så att du plussar! Vore superkul som du säger om vi plussar samtidigt att ha någon att prata om de med för jag tänker inte berätta för anhöriga försen efter 14v. Fatta o föda ungefär samtidigt :o
    Åh, hoppas att de är bebis och inte mens på g! Jag har blivit sjuk.. Feber och shit så vet inte fall ja har några symptom, tror ej de.

Ja vore superkul att bli och vara gravida samtidigt, dundermysigt! Å kul att åldern är lika och inte alls bor långt ifrån varann. Ja, nej ja tänkte inte heller berätta förens första ultraljudet :D
  • FiaFalk
    onlygirl skrev 2014-12-28 17:09:13 följande:

Gud så spännande! :D

Ja, jag kan knappt vänta! Försöker intala mig själv att ett år går fort! Vi har ju så mycket att göra i år; jag blir klar med skolan i juni, skidsemester med pojkvännen & svärföräldrarna i februari, pojkvännen åker iväg på träningsläger i april, i oktober åker vi till Cypern & till den största nyheten: VI HAR BÖRJAT KOLLA PÅ HUS! Jag är helt till mig & sitter & planerar hur jag vill att allt ska se ut. Håller bara tummarna för att vi ska hitta ett hus vi älskar framåt sommaren :)
  • onlygirl
    JosefineBo skrev 2014-12-28 19:15:48 följande:

Åh, hoppas att de är bebis och inte mens på g! Jag har blivit sjuk.. Feber och shit så vet inte fall ja har några symptom, tror ej de.

Ja vore superkul att bli och vara gravida samtidigt, dundermysigt! Å kul att åldern är lika och inte alls bor långt ifrån varann. Ja, nej ja tänkte inte heller berätta förens första ultraljudet :D

Allt jag kan se framför mig är små bebis fötter o långa dagar i parken (bara massa rosa moln haha)

Har du kik/fb eller nått? Familjeliv fuckar o visar inte alla meddelanden osv, vore kul att prata vidare ????
  • JosefineBo
    onlygirl skrev 2014-12-28 19:59:41 följande:
    Allt jag kan se framför mig är små bebis fötter o långa dagar i parken (bara massa rosa moln haha)

Har du kik/fb eller nått? Familjeliv fuckar o visar inte alla meddelanden osv, vore kul att prata vidare ????
    Haha åh jag med!! Ja lägg till mig på kik "hejjossan" heter jag där :)
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!