Emmaveronica skrev 2014-12-30 00:03:53 följande:
Ja men precis ! Det skiljer 7 år mellan mig och min bror och vi har inte ett dugg gemensamt, tråkigt nog.
Ja men det kommer gå jätte bra :)
Få inte damp hehe de kan ta en stund, jag trodde att jag inte kunde bli gravid igen efter ett tidigt missfall för ca 3 år sedan, då vi haft oskyddat men inte hänt något. En dag så sa min sambo och våran gemensamma nära vän att jag var gravid, jag förnekade men sen hade dom köpt ett test i smyg och jovisst fasiken var jag gravid. Blev så chockad så jag sagt bara tyst och kollade på det haha. Äter du folsyra? Håller tummarna att det är ett plus och inte mensen som är påväg ! :)
Oh.. här skiljer det sig 2 år mellan mig och min syster, vi hade jättekul ihop som barn, sen skiljer det sig 11 år på mig och min lillebror och sedan 19 år på mig och yngsta systern ;P sen har jag lite bonussyskon på det också :)
När jag var 15 hade jag oskyddat i ett år, blev inte gravid, sedan när jag var runt 17 hade jag oskyddat i 6 månader, blev inte gravid och nu snart ett år och ingenting. tror något står lite knepigt till där nere, ärligt. Kan inte skylla på karln heller då det varit 3 olika killar och en av dom väntar sitt tredje barn atm. Känns lite hopplöst just nu, men ska iaf till kvinnokliniken den 14jan så jag hoppas jag kan få pergo, så kanske jag blir gravid i feb och får en bebbe i november. :) Jadu, bakade en kladdkaka, tog en tugga och typ "uäh, wtf" - smakade som den ska men lusten att äta den försvann helt efter att ha käkat lite lite av smeten (som faktiskt är godast), men är ju fortfarande massa dagar kvar till bim så man har ju ändå en liten förhoppning att det är något där inne. bara hålla koll på tempen så ser jag dagen mensen kommer (eller förhoppningsvis inte kommer) ;D