• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • JosefineBo
    snuffse skrev 2014-12-26 17:15:18 följande:

Äntligen, äntligen, äntligen!! Tjejer, jag har PLUSSAT!! :D 
    Fick mitt efterlängtade andra streck på julafton. Efter drygt ett års försök har det äntligen tagit sig, måtte den bara vilja stanna kvar där inne nu också... Skrattande

Grattis!! Gud så roligt! Håller tummarna att allt går som det ska. Grattis grattis grattis!! Glad för din/er skull!

Hade äl precis å hoppas att jag plussar nästa gång jag testar också!
  • snuffse

Tack så mycket hörn! ???? Jag håller tummarna för er skull också, så det blir fler plus här ;)

Själv har jag svårt att fatta det riktigt än, har bara lite illamående och sover gärna lite längre på morgonen än. Gick in i vecka 5 idag, så nu hoppas jag att bönan ska vila stanna :)

• isabelless

Imorse plussade även jag. Starkt på BIM-4! Jag är i total chock och kan inte förstå att det tog sig på första försöket.

Jag slutade med mina p-piller den 22 november och plussade idag! Lyckligare än någonsin men jag kan nog inte förstå det ännu. ??

• JosefineBo
    isabelless skrev 2014-12-27 11:56:19 följande:

Imorse plussade även jag. Starkt på BIM-4! Jag är i total chock och kan inte förstå att det tog sig på första försöket.

Jag slutade med mina p-piller den 22 november och plussade idag! Lyckligare än någonsin men jag kan nog inte förstå det ännu. ?? phpgfaFt594704.jpg

Grattis!!! Åh vilka perfekta julklappar och ett underbart slut på detta år! Lycka till tjejer, roligt att fler plus kommer nu! Håller timmarna för att allt ska gå bra och att vi andra får ett plus snart! :D
  • Ztarduzt

Jag slutade med mina p-piller den 22 november och plussade idag! Lyckligare än någonsin men jag kan nog inte förstå det ännu. ??

Grattis! Nu börjar man bli äckligt avis på alla plus.. :p Vad kul att det tog sig på första försöket! Detta är vårt nionde och är 100 på att det inte tog. BIM-7 idag.
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Naniismamma

åh grattis till er med :D.
  • isabelless

Jag slutade med mina p-piller den 22 november och plussade idag! Lyckligare än någonsin men jag kan nog inte förstå det ännu. ?? phpgfaFt594704.jpg

Det som syns bakom är en bok jag gav sambon när jag berättade. "En handbok för nyblivna pappor" som heter Grattis, du ska bli pappa! Sedan räckte jag fram den med testet. Han sken upp som världens sol
  • FiaFalk

Åh grattis!! & lycka till!
  • FiaFalk

Åh grattis!! & lycka till!
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!