• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • Maka94

Hur glad och ledsen man kan bli på samma gång, när kompisens vatten går.. Jag hoppas bara att allt går bra för dom och längtar efter att få mysa med lillkillen. Samtidigt som jag vill låsa in mig i lägenheten och bara gråta..

• Cystan
    Maka94 skrev 2015-01-22 18:16:38 följande:

Hur glad och ledsen man kan bli på samma gång, när kompisens vatten går.. Jag hoppas bara att allt går bra för dom och längtar efter att få mysa med lillkillen. Samtidigt som jag vill låsa in mig i lägenheten och bara gråta..

Känner igen mig i det du skriver.. Min bror ska ha barn i maj, jag är väldigt glad för deras skull men samtidigt väldigt avundsjuk :/
  • Maka94
    Cystan skrev 2015-01-22 18:28:50 följande:
    Känner igen mig i det du skriver.. Min bror ska ha barn i maj, jag är väldigt glad för deras skull men samtidigt väldigt avundsjuk :/
    Det är så tungt just nu, släppte allt jag höll på med. Känslorna svämmar över och vårt renoveringskaos här hemma hjälper inte till åt det bättre hållet.. Bokat en resa till mitt kusinbarn nästa helg. Hoppas få samla lite positiv energi och glädje.
  • Cystan
    Maka94 skrev 2015-01-22 19:23:10 följande:
    Det är så tungt just nu, släppte allt jag höll på med. Känslorna svämmar över och vårt renoveringskaos här hemma hjälper inte till åt det bättre hållet.. Bokat en resa till mitt kusinbarn nästa helg. Hoppas få samla lite positiv energi och glädje.
    Det gör du nog.. men det är tungt ja..

När skulle ni börja, eller hur planerar ni?
  • Maka94
    Cystan skrev 2015-01-22 19:27:19 följande:

Det gör du nog.. men det är tungt ja..

När skulle ni börja, eller hur planerar ni?

Vi har pratat om Maj, men just nu är min sambo inne i en period då han vill vänta 2-3år.. Det går så i vågor för honom och det tär så på mig.
  • Cystan
    Maka94 skrev 2015-01-22 20:32:14 följande:
    Vi har pratat om Maj, men just nu är min sambo inne i en period då han vill vänta 2-3år.. Det går så i vågor för honom och det tär så på mig.
    Åh :/ Är du född 94? Du är 1 år äldre än mig då..

Usch.. Hoppas verkligen ni båda är redo i maj då. Att han börjar vänja sig och faktiskt vill då! Håller tummarna!
  • Maka94
    Cystan skrev 2015-01-22 20:48:02 följande:
    Åh :/ Är du född 94? Du är 1 år äldre än mig då..

Usch.. Hoppas verkligen ni båda är redo i maj då. Att han börjar vänja sig och faktiskt vill då! Håller tummarna!
    Jajamen, jag är 94a och min sambo 92a :)
  • Cystan
    Maka94 skrev 2015-01-22 21:52:01 följande:
    Jajamen, jag är 94a och min sambo 92a :)
    Okej. Kul! Någon i min ålder :D
  • Anonym (Frida)

Jag är också 19år och lägrar så att jag tror att jag spricker! Fyller 20 i sommar och min sambo är snart 26! Vi hoppas på ett plus till hösten! :)

• Cystan
    Anonym (Frida) skrev 2015-01-22 22:07:45 följande:

Jag är också 19år och lägrar så att jag tror att jag spricker! Fyller 20 i sommar och min sambo är snart 26! Vi hoppas på ett plus till hösten! :)

Fyller också år i sommar!!

Graviditet skulle bli den bästa 20 års presenten någonsin
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!