cassibassi skrev 2015-01-19 20:18:16 följande:
Hoppas då att dom utreder din sambo direkt så slipper ni iallafall tänka på det. När man testat pergotime några gånger och vet att man fått äl men ändå inte blivit gravid så börjar man ju undra om där är något fel på sambon.
Nu är det snart en vecka sedan jag hade äl och jag har nu haft hugg/molvärk enda sedan dagarna innan äl. Idag har jag uppenbart ont så jag vet att det inte är inbillning. Åh vad jag hoppas på att det är ägget som fästs. Hade varit underbart... Men som sagt, jag har gett upp hoppet så tvivlar starkt på att jag skulle vara gravid denna gången.
Ett tips till dig med pcos är att äta lchf kost. Det är jätte bra för oss med denna sjukdomen. Blev tipsad av min läkare när jag fick diagnosen. Tack vare den kosten så startade min aldrig existerande mens :)
Jo men har bmi över 30 så kommer inte ens få hjälp enligt hemsidan dom har, så vet inte ens om det är värt att fara dit.. :/
Ooh, fattas bara nidblödning då! :) håller tummarna, är ju oftast det tar sig då man gett upp :)
Gav precis upp lchf efter att ha ätit det en längre period. Under denna period har jag mått skit, haft tryck över brösten, andnöd, hjärtat slår i otakt och svimfärdig. Slutade med lchf för några dagar sedan och allt känns så underbart prima! Hela jag har ork igen. Jag svimmar inte. Jag vet inte vad det är för fel, men mycket fett i min kost fungerar inte.. Håller mig undan socker och gluten, men äter magert kött och en sallad gjord på isbergssallad, gurka, tomat, fetaost och avokado, och sedan en lättare dressing så känns livet såå underbart igen. Är jag onormal?!