Lillasockan skrev 2015-04-02 11:53:44 följande:
Hej!
Jag skulle gärna vilja hoppa in här igen (Senast jag skrev här var typ ett halvår sedan) 
Har precis tagit upp diskussionen med sambon (Vi har redan två barn på snart 1 år och 2,5 år), han var inte lika sugen som jag dock. Har ni behövt "övertala" eller har det fallit sig naturligt för er båda?
Hejsan
Härligt att redan ha 2 stycken :D
Vi försökte lite i höstas och de va väl mest jag som ville fast sambon tyckte de va härligt med lite mer action :P haha.
Just nu håller vi inte på att försöka, jag är inte sugen på att bli gravid just nu då det är så mycket planerat de kommande 9 månaderna. I sommar ska vi till en stor festival i belgien och jag känner att jag inte riktigt vill vara gravid där då det kommer bli mycket alkohol och lite sömn. sen i september ska vi gifta oss och helst vill jag inte ha en mage då. Sedan vid nyår så kommer vi åka på en resa med delar av släkten och man kan ju inte vara för långt gången, men jag kan tänkte mig att vi kommer sluta skydda oss efter bröllopet men det märks när vi är där.
Jag studerar och har 2 år kvar och min sambo är egenföretagare så vi måste se till att få ihop allt och att hans anställda kan klara sig ett halv år utan honom där hela tiden då han vill ta ett halvårs pappaledighet