Emeralda skrev 2015-01-20 21:53:14 följande:
Ja jag mår hur bra som helst. Kanske lite tröttare än vanligt och sjukt ömma bröst. Mår inte illa eller så. Ibland får jag för mig att jag drömt det där positiva beskedet på stickan men jag har ju ingen mens och mannen säger att han också såg att det stod Gravid på stickan XD
Ang min hypotyreos så ska jag ta prover vilken dag som helst, inväntar bara remissen. Under tiden har jag höjt min dos Levaxin från 125 mikrogram till 175 mikrogram tills jag fått provsvar och ev annat besked från läkare.
Ok vad skönt :)
Jag har med ömma bröst, molvärk (växtvärk?) rätt ofta fast den gör inte ont eller nåt. Sen är jag riktigt trött nu och idag har jag varit väldigt hungrig :)
Inget illamående här heller ännu, men man vågar inte hoppas på att slippa det heller ;)
Bra att de övervakar en med blodprover osv. Hoppas verkligen man blir tagen på allvar nu av läkarn, får försöka stå på mig annars. Trist när sjukvården är sån, ibland så känner man sig som en hypokondriker men man måste kanske ligga på för att man ska få hjälp.