• Svar på tråden BF september 2015!
  • I Walk The Line

När jag väntade yngsta så var jag med i en fb grupp, vi hade jättekul, hade träffar å så, men den gruppen kom till när vi var lite längre gångna.. Jag går med i gruppen senare ev.. Är ju bara i v 8..

• 26number1

Det finns ju olika mediciner man kan få när man kräks, du kanske ska kolla med BM?

I Walk The Line skrev 2015-01-22 09:15:12 följande:

Jag mår så himla dåligt! Kräks, är illamående, jätteyr, kallsvettig.

Visst har jag mått illa med de andra, men inte såhär. Mannen fick vara hemma idag å hjälpa till med lillen.

Är ju bara i v 8...

Måste man kontakta bm?

• lördagsgodis

Jag mår oxå grymt illa, allt kretsar kring illamåendet... Har postafen men vet inte om det är så bra att ta varje dag. Mådde inget illa alls med 1an och sen mådde jag lite illa med 2an men nu är det vad min dag handlar om och min stackars man tjatar jag nog öronen av om mitt illamående. Går in i v.9 idag.

• Jeulina

Alltså fy vad dåligt jag mår och hormonerna gör mig knäpp. Har inte fått i mig någon mat knappt och så åkte jag till jobbet imorse iaf.. Slutade med att jag stod och grät för att jag mådde så sjukt dåligt. Så nu ska jag vara hemma några dagar, och är det inte bättre så tyckte bm att jag skulle boka tid hos läkare för eventuell sjukskrivning under tiden jag mår så här illa. :( blä så sjukt jobbigt!

• 26number1

Jag mådde bara lite illa igår kväll, kräktes inte men kunde verkligen inte äta. Är 5+2 och illamåendet säger de brukar komma i vecka 6 :/

Är det bars min mage som "bubblar" och låter konstant? :)

• pyretlängtan

Hej hej

Idag har jag sett lilla pyret för första gången:) Var på vul idag, är i vecka 8 idag enligt sista mens men blev tillbakaflyttad några dagar till 6+3. Det lilla hjärtat tickade på tydligt och klart:) Så bf runt den 13/9

• Madicken01
    pyretlängtan skrev 2015-01-22 11:51:51 följande:

Hej hej

Idag har jag sett lilla pyret för första gången:) Var på vul idag, är i vecka 8 idag enligt sista mens men blev tillbakaflyttad några dagar till 6+3. Det lilla hjärtat tickade på tydligt och klart:) Så bf runt den 13/9

Så härligt :) grattis!
  • Pyrola

Här är en till som mår pyton - illamående hela dygnet, och kräkningar. Jag ska, som jag fick förra gången, få Lergigan utskrivet är det tänkt. Ev måste jag träffa läkare, MVC skulle återkomma men har nu såhär tre dagar efter att jag ringde ännu inte hört av sig...så jag hankar mig fram med Postafen och ingefära.

• lördagsgodis

Nu har jag fått en tid för inskrivning den 6/2 kl 13 kommer vara i v11 då.

Grattis pyre till ett tickande hjärta:)

Svar på tråden BF september 2015!