• Svar på tråden BF september 2015!
  • längtar985

Hej

Äntligen tillhör jag den lyckliga skaran som väntar barn, ett år sen sista missfallet. Men den här gången är knyttet kvar i magen för att växa. BF ca 23 September.

• Terez

Hej alla!

Plussade igår och är i v 6 med mitt tredje barn :)

Ser fram mot denna graviditet, blir min sambos första barn!

Är 31 år å bor i Gbg, min sambo är 25 å mina ungar är 6 och 8 år :)

Någon annan just från Göteborg?

ღ ♥ ღ Cassandra & Theodor ღ ♥ ღ
  • 26number1

Åh grattis!! Jag är också beräknad till 23e (av min app, har ännu inte besökt mvc)! Första gången jag är gravid, håller verkligen alla tummar och tår för att det går bra för oss båda :)

längtar985 skrev 2015-01-21 21:38:17 följande:

Hej

Äntligen tillhör jag den lyckliga skaran som väntar barn, ett år sen sista missfallet. Men den här gången är knyttet kvar i magen för att växa. BF ca 23 September.

• Marian03
    Emeralda skrev 2015-01-21 20:54:13 följande:
    Ja. Jag märkte stor skillnad. Jag var enormt deprimerad, konstant gråtfärdig av trötthet och helt körd i botten när det upptäcktes och det var som att återvända från en annan planet! Sen frös jag som en hund hela tiden innan med, det blev också mycket bättre.
    Ok vad skönt! Jag har alltid kopplat alla mina symptom till rökningen men det kanske är detta som gjort det. Jag slutade röka i december men har tänkt att det inte repat sig än ;)

Ser fram emot att känna skillnad. Ska bli skönt att få börja med dosen imorgon och hoppas allt blir ok, ska försöka hålla mig borta från att googla hypotyreos och graviditet, ingen höjdare ;) men det är farligt att googla gravid överlag har jag märkt om man inte vill nojja ihjäl sig. Så det ska jag försöka låta bli! :)
  • MaCeLu
    lördagsgodis skrev 2015-01-21 14:38:30 följande:

Våra barn blir 8 och 6 i år och ibland undrar jag vad vi tänkte nu när allt äntligen lugnat ner sig. Vi körde på säkra perioder vilket funkat fint tidigare men inte nu tydligen:)

Ja det är ju precis det vi med gjort... Funkade inte så säkert den här ggn ????

Jag tänker också så hela tiden. Vad gör vi nu... Börjar om igen. Så "smidigt" med stora barn ????
  • Sopp

Jag är inte intresserad av att vara med i någon facebookgrupp där jag måste ha med namn och andra personuppgifter

• I Walk The Line

Jag mår så himla dåligt! Kräks, är illamående, jätteyr, kallsvettig.
    Visst har jag mått illa med de andra, men inte såhär. Mannen fick vara hemma idag å hjälpa till med lillen.
    Är ju bara i v 8...
    Måste man kontakta bm?

Svar på tråden BF september 2015!