Jag håller på att söka nya jobb för fullt. Jobbar på konditori nu och blir färdigutbildad ekonom i juni, hade gärna bytt jobb innan mammaledigheten :/ Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela men sanningen är ju att de inte får neka mig jobb pga graviditet.
lördagsgodis skrev 2015-02-11 17:44:07 följande:
Nu vet farmor och resten av manens släckt och alla glada och idag när jag hämtade på dagis så fick jag många grattis från personalen:).
Så nu ska jag ha ett möte med chefen på måndag och har tänkt berätta då vilket känns jätte jobbigt då jag velat komma till den här arbetsplatsen och dom arbetat för att det ska bli så och så kommer jag med det här:/ fruktar och längtar till måndag så det är över!
Cessely skrev 2015-02-11 18:10:00 följande:
Är med lite rädd att berätta på jobbet. Vad de andra ska säga. Är ny på jobbet och har bara jobbat där 5 månader. Så att man ska gå hem i slutet av sommaren är kanske inte jättepoppis. Chefen vill även att jag ska börja gå kurser nu i vår för att jag ska ansvara för ett visst område. Men när det blir tal om det igen så måste jag ju säga att jag inte kan pga graviditet. Så de får sätta någon annan på det istället. Men ja..nervös då jag inte jobbat där så länge eller kan alla arbetsuppgifter som rinnande vatten än.