• Svar på tråden BF september 2015!
  • Sopp

Hmm vad hette de, baby plus tror jag. Just nu kan man beställa för 12200 ist för 15300, men hade man beställt för ett år sedan hade den "bara" kostat 11 eftersom kronan stod sig bättre mot euron då. Kollade på blocket o där ska de ha 10 000 för en från 2013, så då känns det som att jag lika gärna kan köpa en ny.. Men JÖSSES vad dyra de är! Känns lockande att ha möjlighet att göra om till singelvagn dock

• 26number1

Åh jistanes, idag fick jag nytt jobb som ska påbörjas så snart som möjligt!! Går in i vecka 11 imorgon (visst blir det så 10+0?) och än syns inget, hoppas det fortsätter så :) 1 månads provanställning och sedan vikariat året ut, hoppas verkligen de har förståelse när jag inte kan ljuga om att jag är gravid längre :/

• 26number1

Vi ska nog ha en Brio Go Next, den känns lagom hög med tanke på att jag är 178 och sambon 198 :D De kostar runt 10.000kr men vi får hjälp med vagnfinansieringen och de har bra andrahandsvärde :)

• igelkotten01

Vi har brio smile till sonen son nu är 14 månader. Är supernöjda och har varit hela tiden! En enkel och smidig vagn som går in på de flesta trånga ställen (har aldrig misslyckats i små hissar etc ännu). Så den kan jag absolut rekommendera! :)

• 1StoltMamma
    igelkotten01 skrev 2015-02-16 22:58:40 följande:

Vi har brio smile till sonen son nu är 14 månader. Är supernöjda och har varit hela tiden! En enkel och smidig vagn som går in på de flesta trånga ställen (har aldrig misslyckats i små hissar etc ännu). Så den kan jag absolut rekommendera! :)

Hur är den att fälla ner ? Tar den mycket plats i bilen?
  • Madicken01

Vi har kronan city till sonen. Fantastisk vagn! Som syskonvagn är vi dock sugna på en Bugaboo Donkey.

• lördagsgodis
    Sopp skrev 2015-02-17 09:09:49 följande:

12+0 idag, och imorgon är det dags för KUB. Nervöst!

Spännande!
  • lördagsgodis

Vi har inte riktigt bestämt oss om vagn. Vi har en Phil & Ted som vi hade när dottern kom och var nöjda med den men det är ju en syskonvagn och bebis ligger lite knepigt så funderar på något bättre begagnat men vet inte vad.

Svar på tråden BF september 2015!