Gabbi skrev 2015-03-04 21:14:04 följande:
Är i v 13+4 och har lagt på mig väldigt mycket sedan januari månad! Mått pyton , illamående till Max och trött samt ingen mättnadskänsla! Lite läskigt faktiskt! Men ja tror att denna hastiga viktuppgång har även berott på att jag slutade röka i december ! Varit beroende av "åksjuka band" som dämpat illamåendet åt mig vilket varit till stor hjälp (vet inte va ja hade tagit mig till) ! Magen börjar puta nu!!! Men med tanke på lite viktuppgång så fick ja ju extra flöd runt magen men de får va
!
Jag har lagt på mig minst 5 kilo. Men WTF, allt som håller mig på fötter, det får vara värt det. Äter konstant för att inte somna eller spy.
MrsHeinerborg skrev 2015-03-04 21:42:52 följande:
Berättade för barnen igår. Visade UL bilden från kub. Dem blev såklart superglada.
Min dotter Nathalie sa; men mamma jag sa ju igår att din mage va lite tjock, bebisen kanske kom då!! ????
Frank, min son, undrade om bebisen satt på en stol där inne?
Jag: "nä den sprattlar omkring i vatten"
F: "kan den dyka?"
"Ja, den bor i vatten tills den kommer ut"
F: "sover den på vattnet oxå?"
Så söta tankar o idéer!!
Imorse hade vi oxå en gullig diskussion:
Jag: "ska bara äta frukost"
N: "men då får du bara dricka mjölk!"
Jag: "varför?"
N: "bebisar kan inte äta mat!!"
Jag: "men när den ligger i min mage får den äta allt som jag äter!"
N: "godis oxå?"
Haha så sött! Min dotter berättar för alla som lyssnar: "min mamma kan inte dricka vin för då krääääks hon!" Hrm.
Rost skrev 2015-03-04 22:19:40 följande:
Vilken lycka att få se att det faktiskt finns en liten en där inne i magen. Nu ska jag verkligen bara glädja mig istället för att oroa mig (som jag gjort fram till nu)
Ja, vilken lycka! Njut!