• Svar på tråden BF september 2015!
  • Hemlighetenshemlis

Här rullar allt på. Har fått gå ner i arbetstid så nu jobbar jag 2 timmar per dag. Börjar få ordentliga besvär av fogarna. Känns helt värdelöst att inte orka nästan nånting. Var på koll hos barnmorskan idag. Allt såg bra ut och deras hjärtan slog så fint så :) Hade bra järnvärde också så jag behöver inte börja med järntillskott än :)

• myraaan

Jag

Inorr02 skrev 2015-05-24 14:49:40 följande:

sjukt trött äter inte järn ännu får se vad blodvärdet år på tis.

äter ni alla järn nu ?

när börja ni äta??

hur var era blodvärden när ni börja äta järn?

Jag började med järntabletter i v 13 pga att mina järndepå värden var nere på 9.. tror att det har gått upp lite men är helt slut ibland och vill bara sova!
  • lördagsgodis

Oj myran att du alls kunde fungera! Hoppas du mår bättre.

Hemlis tycker det är strongt av dig att arbeta alls med två i magen:) själv har jag 13 arbetspass kvar och nu längtar jag efter att få vara hemma

• karro 2014

Idag kom de efterlängtade brevet från försäkringskassan ang graviditetspenningen, och det blev beviljat... Så härligt=))

• lördagsgodis

Va skönt att fått det godkänt, själv har jag inte fått något brev än men kan inte tänka mig att jag skulle få avslag då min chef till och med kryssat i att hon förbjuder mig att jobba och att jag inte kan bli förflyttad.

• 1StoltMamma

Har en livlig lite pojk i magen, känner mig mycket större än förra graviditeten Haha. Magen är redan i vägen för vissa projekt haha. Här är bild från idag 22+4

Blivande 2 barns mamma
  • Hemlighetenshemlis

lördagsgodis: Får väl se hur länge det går att jobba. Har ont och ibland svårt att gå/röra mig trots att jag bara jobbar 2 timmar per dag. Det känns att det börjar bli tungt nu

• Inorr02

hormonell javisst. känner mig lessen alla har finna magar man ser att de är bäbis på g, min ser så liten ut ändå har jag gått upp 7 kg är i vecka 25+1. ska jag var ärlig blir så avis på alla fina magar. träffat folk som e en månad före å efter mig å de har större än mig. dock sys de väl mer ändå denna gång. 
    känner mig dum att bli avis magen kommer bli större och synas mer.

• lördagsgodis

Min mage är jätte stor och jag ser ut som om jag ska ha snart enligt folk som inte känner mig... Aldrig ska man vara nöjd! Ska ner och köpa mandelolja imorgon som jag ska smörja magen med, har några små bristningar sen förra graviditeterna och hoppas dom inte vill bli fler och det skadar ju inte att smörja.

Köpte denna söta stass på erikshjälpen den är från Koop på 70-talet. Hur söt som helst om ni frågar mig och aldrig använd!

Svar på tråden BF september 2015!