• Svar på tråden BF september 2015!
  • Sopp

Jag har 3,5 vecka kvar nu till semester! Ärtan lever rövare där inne mest hela tiden, så jag tror att sömn inte står på schemat hösten 2015 .. :)

• lizanilander

Nu börjar det verkligen närma sig med stormsteg!!!! spännande :D Jag har semester denna veckan ut, haft 2 då, sen skulle jag jobbat 3 veckor innan HP, men iom att jag hr sån foglossning så jag behöver använda kryckor mestadels så blir det nog inget mer jobb för min del. Tycker det känns lite tråkigt, men inte mkt att göra. Fortfarande -1 kg på vågen, men är på väg uppåt iaf även om det går sakta ;) På måndag mäts magen igen och jag är nyfiken på hur mkt den växt då alla verkar ha mkt mer mage än mig, har t.o.m. lyckats dölja den vid ett par tillfällen denna veckan, utan att det ens varit meningen. Vill gärna ha lite mage snart, ser ganska så mysigt ut ;) Vecka 28 nu (27+3).

• Hemlighetenshemlis

Pratade med min bm idag. Berättade att jag får som mensvärksliknande ont som kommer och går. Hon tyckte inte det lät sådär jättebra. Tyvärr har de ingen läkartid förrän på tisdag men hon sa att jag ska vara hemma och ta det lugnt ändå. Vill inte föda redan! Nästa vecka är det dags för tillväxtultraljud. Spännande och skrämmande!

• fyrklöver81
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-06-11 18:11:47 följande:

Pratade med min bm idag. Berättade att jag får som mensvärksliknande ont som kommer och går. Hon tyckte inte det lät sådär jättebra. Tyvärr har de ingen läkartid förrän på tisdag men hon sa att jag ska vara hemma och ta det lugnt ändå. Vill inte föda redan! Nästa vecka är det dags för tillväxtultraljud. Spännande och skrämmande!

Är det första graviditeten?
    Idag fick jag riktiga förvärvar som kraftig Mensvärk när jag promenerade. Har förstått att så länge de går över i vila
    Är det inget att oroa sig för
  • lördagsgodis

Va roligt att få se de små igen och hoppas dom vill stanna några veckor till!

Min rygg är inte glad på mig idag då jag och barnen planterat ut alla grödor idag och så har vi jagat lite höns på rymmen. Vi ska byta ut två av hönorna då speciellt en är elak mot de andra. Jag längtar efter mitt ul den 6 juli.

• Rost

Är helt slut eftersom min son fyllde fyra igår och vi hade kalas...och idag är det dags igen. Somnade med kläderna på och vaknade nyss för att gå upp och borsta tänderna.

Har varit ledig sedan 1:a juni, men jag är mer slut nu än när jag jobbade tror jag...har svårt att ta det lugnt så jag sitter sällan ner.

Så mysigt med extra ultraljud :) hur var det Hemlighetenshemlis visste ni vad det var för kön och om det är en eller tvåäggs?

Svar på tråden BF september 2015!