• Svar på tråden BF september 2015!
  • IMHO
    Inorr02 skrev 2015-05-27 21:44:18 följande:

hormonell javisst. känner mig lessen alla har finna magar man ser att de är bäbis på g, min ser så liten ut ändå har jag gått upp 7 kg är i vecka 25+1. ska jag var ärlig blir så avis på alla fina magar. träffat folk som e en månad före å efter mig å de har större än mig. dock sys de väl mer ändå denna gång. 

känner mig dum att bli avis magen kommer bli större och synas mer.

Är du lång så kan ju det vara en förklaring?

Äsch, bli avis du. Här är alla känslor tillåtna.
  • Mijjan
    Inorr02 skrev 2015-05-27 21:44:18 följande:

hormonell javisst. känner mig lessen alla har finna magar man ser att de är bäbis på g, min ser så liten ut ändå har jag gått upp 7 kg är i vecka 25+1. ska jag var ärlig blir så avis på alla fina magar. träffat folk som e en månad före å efter mig å de har större än mig. dock sys de väl mer ändå denna gång. 

känner mig dum att bli avis magen kommer bli större och synas mer.

Tänk vad olika man kan känna. Jag försöker fortfarande klä bort magen och oftast går det ganska bra tror jag... :-P känner mig väldigt obekväm med att visa upp den och vill inte alls att den ska synas. Dock växer den så pass nu att det nog inte är lönt att kämpa emot längre.. Är ändå v 23 nu:-P
  • 1StoltMamma

7 kilo låter kanon, jag är nu i v 22+5 och vågen visar +8 kg.. Hur kommer detta sluta är min fråga

Blivande 2 barns mamma
  • Mijjan
    Mamma2014 skrev 2015-05-28 09:44:20 följande:

Själv har man fått en stor mage och gått upp 2 kg i v 26 (25+2)

Oj bara två kilo! Bra gjort. Jag klarade mig länge men nu snittar jag på ett kilo i veckan
  • lizanilander

Allas magar är olika och precis lika fina,för därinne bor det någon/några av de bästa i världen och alla blir sina egna individer :)
    Själv har jag också tillslut fått en del mage (har ingen bild nu) och är snart uppe på startvikten igen! bara 0,5-1 kg kvar i vecka 26 (25+4) :)

• Sopp

Jag tyckte det var tråkigt förra gången att min mage syntes så sent (är ganska så lång o har en lite plufsig mage sen innan!) men nu tycker jag bara att det är skönt. Hade varit så jobbigt för min rygg att bära allt "utanpå", nu har han ju gått om plats där inne utan att sticka ut allt för mycket. Tråkigt dock att nederdelen av gravidmagen är sådär fläskmjuk så man inte får den där perfekt runda magen ;)

Sista dagen på vecka 27 idag, mycket halsbränna och foglossning men annars går det bra rent fysiskt.

• Inorr02
    IMHO skrev 2015-05-27 22:53:53 följande:
    Är du lång så kan ju det vara en förklaring?

Äsch, bli avis du. Här är alla känslor tillåtna.
    ha ha :)
  • Inorr02
    IMHO skrev 2015-05-28 00:32:48 följande:

Och 7 kg efter 25 veckor låter ju strålande.

joo de e väl helt ok men vill ha en bäbis kula som syns mer. ;) den kommer antar jag om jag får gå längre denna gång. 
Svar på tråden BF september 2015!