Det här kanske låter dumt i mångas öron men jag tycker faktiskt att det oftast är värt att "offra sig" lite. Jag har jättesvårt för att ta initiativ som det är nu och är inte alls lika sugen som innan, men har lite lovat mig själv att hänga på när sambon är sugen. Även om jag till en början tycker att det mest känns jobbigt så är det i slutändan så värt det! Det är ju fortfarande lika skönt som innan, startsträckan är bara inte lika spikrak :)
Prata med din sambo om det, kanske finns det ställningar nu som du föredrar som han kan "rätta sig efter"?
BF2015 skrev 2015-05-13 22:40:21 följande:
Hej alla som väntar..
Jag har ett litet problem.
Jag och min sambo/fästman har varit tillsammans i över 4år nu, vi har alltid haft en mycket kärleksfull relation med mycket gos/mys & ja, sex. Men ända sen vi fick reda på att vi väntar barn så var det precis som att trycka på en knapp... Vi har gått ifrån att ha sex 3-4ggr i veckan till typ 2ggr i månaden! Hur får man tillbaka lusten!?!? Någon som har samma problem? Någon mer som också "stöter" bort sin älskade? känner mig väldigt elak varje gång han försöker mysa eller egentligen bara pussas med mig. Men allt det känns så jobbigt och osexigt nu mera..