Grattis Blixt3!
Jag måste bara påpeka att enligt statistik så går vattnet endast för 1 av 10. Är det inte då märkligt många som vattnet gått på här? Snarare 9 av 10 :O
Här hemma går det riktigt bra med storebror, 2 år mellan. Han kollar knappt alls på tv, kör mest med sina bilar och grejar :) Skönt att vi nu bor i hus känner jag så han kan vara ute en del, det är mycket populärt!! Han är väldigt stolt och har varit väldigt snäll mot lillebror än så länge :)
Jag skulle helamma var tanken, men pga diverse saker så gick vi över på ersättning ganska omgående. Tyvärr går inte liten upp i vikt som han bör men vi skulle ha lite is i magen och avvakta till nästa vecka. Den 22:e är det inbokat läkarbesök så vi får se vad de säger då. Han äter bra (tycker både jag och de på BVC) och spyr inte alls mycket så vi vet liksom inte vart maten tar vägen. Vi hade mycket viktproblem med storebror också som höll på i 1½ år, så nu när Mio inte går upp så kommer all den där ångesten tillbaka kring vikten, för det var rent ut sagt ett jävla mas med det, samtidigt som han egentligen mådde hur bra som helst och var superpigg! Till slut släppte de det på BVC och även läkarna sa att han är bara sån helt enkelt, det är inget fel på han.
Nu är ju dock Mio väldigt liten, vägde bara 2775 vid födsel (46 lång), och eftersom han inte gått upp riktigt så ligger han på nedersta kurvan nu, liten för tiden, så jag förstår ju att han måste upp mer! Men det vänder nog snart :)