• Svar på tråden BF september 2015!
  • Sopp
    MrsHeinerborg skrev 2015-09-07 10:08:11 följande:

Vaknat av värkar till o från under natten, får se om det utvecklas under dagen.... Hade tänkt göra några ärenden men vet inte Om jag vågar ge mig ut eller om jag ska vila. Tog en promenad till förskolan och har redan hunnit köra en tvätt!
    4 dgr till Bf

Hoppas din bebis vill ut nu!

Nu under förmiddagen har en hel massa slempropp kommit. Inte blodig men ändå väldigt mycket - så nu är mitt hopp tänt igen! Kom ut nu lilla barnet! Min reaktion på detta var förövrigt att slänga mig i duschen och göra ett helt absurt försök att raka fitty - det ser nu mera ut som att jag har skabb mellan benen. Något står ju inte rätt till där uppe i huvudet
  • MrsHeinerborg
    Sopp skrev 2015-09-07 12:12:44 följande:
    Hoppas din bebis vill ut nu!

Nu under förmiddagen har en hel massa slempropp kommit. Inte blodig men ändå väldigt mycket - så nu är mitt hopp tänt igen! Kom ut nu lilla barnet! Min reaktion på detta var förövrigt att slänga mig i duschen och göra ett helt absurt försök att raka fitty - det ser nu mera ut som att jag har skabb mellan benen. Något står ju inte rätt till där uppe i huvudet
    Haha!! Jag gjorde samma igårkväll då jag möttes av min slemmig som lossnade. Hoppade direkt in i duschen o snyggade till både under armar, ben o mellan ben!! Känns bra iallafall!
    Nu har jag sovit, värkar o onda SD hela dagen men inte tillräckligt starka eller ofta.
  • mimspims
    MrsHeinerborg skrev 2015-09-07 15:11:40 följande:
    Haha!! Jag gjorde samma igårkväll då jag möttes av min slemmig som lossnade. Hoppade direkt in i duschen o snyggade till både under armar, ben o mellan ben!! Känns bra iallafall!
    Nu har jag sovit, värkar o onda SD hela dagen men inte tillräckligt starka eller ofta.
    Låter ju som din och Sopps förlossning är på gång! Hoppas hoppas!

Ingen slempropp i sikte här inte men 5-åringen påpekade i duschen igår "mamma, din snippa ser ut som pappas skägg" :D
  • MrsHeinerborg
    mimspims skrev 2015-09-07 15:24:08 följande:
    Låter ju som din och Sopps förlossning är på gång! Hoppas hoppas!

Ingen slempropp i sikte här inte men 5-åringen påpekade i duschen igår "mamma, din snippa ser ut som pappas skägg" :D
    Haha!! Hur besvarade du den kommentaren?!
  • lördagsgodis

Jag gav upp att raka snippan för några månader sedan då jag inte längre såg vad jag pysslade med men sist jag försökte så var det fantafrisyr över det hela:) nu när hon snart är 3 veckor så har jag rakat igen för nu känner jag mig läkt där nere men jag blöder förtfarande lite och är så less på bindor då jag använder menskopp i vanliga fall. Vi introducerade napp idag och det gick toppenbra!

• MrsHeinerborg
    lördagsgodis skrev 2015-09-07 17:19:28 följande:

Jag gav upp att raka snippan för några månader sedan då jag inte längre såg vad jag pysslade med men sist jag försökte så var det fantafrisyr över det hela:) nu när hon snart är 3 veckor så har jag rakat igen för nu känner jag mig läkt där nere men jag blöder förtfarande lite och är så less på bindor då jag använder menskopp i vanliga fall. Vi introducerade napp idag och det gick toppenbra!

Vad härligt att du känner dig läkt! O trevligt att se hur man ser ut under magen. Längtar nu!
    Jag tar mest hyveln på måfå, bikinilinjen o lite runt, kan ju inte bli värre!! :)
  • Sopp

Nu händer det grejer! För en timme sedan forsade bokstavligt talat vattnet ut när jag skulle läsa för sonen. Inga värkar ännu, men vi har tagit hit farmor och farfar ändå så att de kan lägga sonen. Vid 21 åker vi in på kontroll på förlossningen

• MrsHeinerborg
    Sopp skrev 2015-09-07 19:31:20 följande:

Nu händer det grejer! För en timme sedan forsade bokstavligt talat vattnet ut när jag skulle läsa för sonen. Inga värkar ännu, men vi har tagit hit farmor och farfar ändå så att de kan lägga sonen. Vid 21 åker vi in på kontroll på förlossningen

Åh!! Äntligen! Hoppas värkarna kommer igång så du får gosa bebis snart!!
    Lycka Till!!! Återkom med info!!

Ger ju mig lite hopp oxå, min slempropp har ju lossnat så hoppas på vatten snart!!
Svar på tråden BF september 2015!