• Svar på tråden BF september 2015!
  • myraaan

Grattis till alla som fått träffa sina bebisar!

Men nu känns det som att det bara är jag kvar! Vilka mer har inte fått och vilken v är ni i? Jag är i 38+3

• Ccvd

Jag har inte fått än heller v 39 idag .

Bebis får gärna komma ut snart .

Var på tillväxtul för 2 veckor sedan och beräknades väga redan mellan 3.300-400 så blir nog närmare 4 kg här också säkert om man går över länge.

• Blixt3

Ingen bebis här heller än, v 39 (38+0) imorgon. Känns inte som något är på G heller... Lite sammandragningar då o då men annars rätt lugnt. Ni som fått barn, blev ni förvarnade eller det bara kom?

• 26number1

38+3 idag och inte en endaste känning än, men fisen får gärna stanna i magen i alla fall till 21/9 så länge jag får fortsätta må såhär bra :)

• IMHO

Fortfarande ofödd. 38+2. Känns lugnt ännu, fast det märks på rörelserna att det är trångt.

• mimspims

Grattis till alla bebisar!!

Vecka 38+6 här idag, inga tecken på att förlossningen skulle vara på gång förutom förvärkar och sammandragningar som jag redan haft flera veckor

• Unggravid16

Vill också få bebis nu! BF+3 idag och allt jag känner är ryggvärk och sammandragningar.. Längtar ju så fruktansvärt och minsta lilla tecken som kanske skulle kunna bero på en förlossning ger mig världens lyckorus, men nej bara inbillningar! Det blir ju när det blir men hoppas verkligen det drar igång snart, vill ha bebisgos och träffa min lilla kille! :)

alexsandrae.forme.se/ skrivit lite tankar om allt och inget som har med graviditeten och förlossningen att göra.

Svar på tråden BF september 2015!