• Svar på tråden BF september 2015!
  • Mijjan

Jag har två veckor kvar... Börjar ställa in mig på oktoberbebis :-S

• lördagsgodis

[quote=75761709][quote-nick]Annelufs skrev 2015-09-15 21:47:42 följande:[/quote-nick]Här har det också blivit bebis! En liten gosse som kom med väldig hast på BF+1. Han väger 3955 gram och är 49 cm lång.

Grattis till bebisen:)

• Matildawaltin

Natten till måndag kom vår lilla bebbe. 10 dagar sen. Han är 50cm lång och väger 3685 gram så en alldeles lagom bebis!

• lördagsgodis

Grattis till sonen matilda!

Här sover bebisen men jag är vaken, väcte henne vid 3 för då hade hon sovit 5 timmar och jag vaknade av att brösten läkte. Hon har haft lite ont i magen senaate dagarna så vi har bytt ersättning och så får hon lite olja i den så det ska smörja systemet. Ska lägga bebisen i hennes säng nu och försöka sova jag oxå.Zzz

• Sopp

Grattis Matilda och Annelufs! Äntligen :)

Alltså är jag den enda som har fått en bebis som vägrar sova på nätterna??? Rekordet är 1,5 timmars sammanhängande söm. Sov sammanlagt tre timmar inatt, man kan ju bli knäpp för mindre

• lördagsgodis

Hade en ickesovande bebis förra gången så jag förstår hur det är och kan bara säga att man klarar mer än man tror.

Jag har fortfarande avslag och hon blev en månad igår, blödrr inte varje dag utan ca 3 dagar i veckan en tsk åt gången... drygt. Idag är Alvas mage bättre och jag är helt farsinerad av hennes otroligt mjuka hår:) hoppas hon får behålla det.

• Sopp

Han sover mycket på dagtid men inte på natten. Jag vet att man ska sova när han gör det, men o sitta där i mörkret 3 på natten är inte kul! När kan man förvänta sig att de får någon form av dygnsrytm? Det som ger mig mest ångest nu är att när han är fyra veckor så går sambon tillbaka till jobbet och då är jag ensam med båda barnen. Då är det inte möjligt att sova på dagtid längre :(

• lördagsgodis

Min dotter sov inte mer än 3 timmar i stöten förens hon var kring året och första halvåret så snittade jag nog på 3 timmar per natt uppdelat... men min son som var 2 år och dottern sov middag ca 2 timmar vilket var min räddning då jag oxå kunde sova med ett barn på varsin arm, mins det idag som mysigt men då var jag så trött:) sen gav vi ersättning ibland så min man kunde ge mig sovmorgon på helgen.

• Inorr02

jag har rasat i vikt redan är till och med 4 kg under vad jag vägde då jag blev gravid. känns underligt att kroppen års¨lätt som man har inte riktigt kolla sen bv de ju akutsnitt så har dålig stabilitet i kroppen- 

ska man rasa så här fort de gjorde jag int med barn 1 

Svar på tråden BF september 2015!