eagle87 skrev 2015-07-23 11:17:29 följande:
Hej. Har du någon egen äl om du inte tar letrozol? Så du har ett barn från innan. Hur lång tid tog de för dej O bli gravid då?
Det tog sig på första försöket. Måste haft en helt otrolig tur, inser jag ju nu. Men kan fortfarande inte förstå att det kan ta så lång tid nu. Närmar sig tre år:( Vårt barn är snart fyra år. Enda skillnaden nu och när jag blev gravid förra ggn är att jag i samband m graviditeten fick problem m sköldkörteln men jag har det senaste 1,5-2 åren haft en jämna och bra värden så tror inte att det ska påverka.
Ja, det har jag men långa cyklar. Inte jättelånga max 35 dagar. Alltid haft det. Har dock haft mkt stressad situation på jobbet under 2013 och då försvann mensen helt. Sen ett år med mkt varierade cyklar. Stabiliserade sig förra hösten men låg på 40 dagar men fick ändå Letrozole och nu har jag oftast 28 dagar. Lite längre om jag vart sjuk eller haft det strssat omkring mig. Har en månad kvar m Letrozole. Vill så görna att det ska ta sig. Önskar mig en stoor familj men börjar inse att det kanske inte blir så m tanke på att man blir äldre men graviditeter lyser m sin frånvaro. Bim är på mån men kroppen känns nu precis som den brukar göra innan mens. Kommer ihåg hur kroppen kändes dagarna innan vi plussade förra ggn och har inte upplevt det sedan dess...
När har ni andra bim? Håller tummarna för oss!!!