• Jessi74

Junibebisar del 3

Trollnilla - vi har köpt nåt medel på Apoteket som man droppar i kattens päls i nacken. Efter en månad så gör man om proceduren. Minns inte vad det heter men jag tycker att det har fungerat och att hon haft färre fästingar. De vet på Apoteket vad det heter om man beskriver det för det gjorde jag.

• Jessi74

Bonanza - Isabella går inte heller. Hon har släppt taget en gång när hon stått upp. Hon knatar runt möblerna och håller i sig men jag tror inte hon kommer släppa och gå själv på ett tag. Jag tycker hon är jätteduktig!

Ni som ska ha barn tätt - går ni inte tillbaka till jobbet mellan dem? Jag vill ha barn tätt men känner mig så lojal med min arbetsgivare. Känns dumt att bara komma tillbaka typ ett halvår och sen försvinna igen. Jag vet att man inte ska tänka så men det gör jag iaf.

• Jessi74

Apropå tänder så har Isabella två nere och tre uppe samt att en fjärde är på g uppe. Vi måste bli bättre på att borsta tänderna, glömmer jätteofta att man ska göra det...

• Jessi74

Isabella blir så arg så hon gråter om hon får motgånger, t.ex. om hon inte får leka med en sak som hon vill ha. Stora tårar och jättearga skrik.

• Jessi74

Isabella har börjat släppa händerna när hon står upp nu. Det är imponerande att se tycker jag! Bäst går det om hon har någon leksak i handen, då verkar hon liksom glömma att hon behöver hålla i sig. Men det är nog ett tag tills hon börjar gå skulle jag tro.

• Jessi74

Isabella säger inga ord alls. Det är bara papapapa och mamamama eller dadadada i långa haranger. Men hon förstår vissa ord, typ lampa och kissen om katten.

• Jessi74

Isabella reser sig utan stöd i vår säng bara, inte på golvet.

• Jessi74

Isabella har storlek 74-80, närmast 80 är hon. Hon var 75,5 cm och vägde 9 kg för en månad sedan så jag vet inte riktigt hur stor hon är nu. Hon har stora fötter också, strl 21 köpte vi i skor för de tyckte de hon behövde i affären. Men hon tar bara av sig skorna...kan ju inte gå än heller.

Vi har köpt en sulky och det är helt underbart att gå med den istället för stora vagnen!!! Nöjd!

• Jessi74

Vad är speciellet med Kavat? Var köper man dem?

• Jessi74

Emmamaria du kan ju ringa bvc och fråga om prickarna. Har inget tips vad det kan vara.

Svar på tråden Junibebisar del 3