Junibebisar del 3
Dom är ju ganska olika i färgen, vällingsorterna... Antagligen mycket mera fibrer i 1-årsvällingen.
Dom är ju ganska olika i färgen, vällingsorterna... Antagligen mycket mera fibrer i 1-årsvällingen.
Erik är våran nummer 2 ocskå. Och några fler lär det inte bli...
Ingen som har gått över till 1årsvällingen än då? Jag får kanske vara lite försiktig med det...
Jag och Bengt-Ove är barnlediga hela helgen
Lämnade barnen till min storasyster igår och ska hämta dom i morgon eftermideg. Fattar ni vad lyxigt eller???
Igår blev det räkor, vin och senare på DVD:n med NORMAL volym på tv:n (så man hörde utan att lyssna öronen av sig), idag har vi skjutit lerduvor och sen ska vi åka på bio och efter det till ett par kompisar. I morgon blir det bara sova länge och ligga och dra sig på morgonen... Nån som blir avundsjuk?
Hehe, Erik ÄLSKAR att skaka på huvudet, det är hans nya grej liksom. Går inte så jättebra när man står upp...
bonanza: Lycka till med verkstaden
*håller tummarna* Så spännande!!
Trollnilla: Jag har än så länge intve gjort nåt åt kattens fästingar, annat än att plockat bort dom när jag har hittat dom. Tack och lov har jag inte hittat nån fästing i någons säng än, inte i våran heller. Fästingmedlet brukar ta slut här iallafall, alltså i apoteket, så köp nu om di vill vara säker påa tt få...
Jag ringde hem min man från jobbet en gång på grund av en spindel. Till mitt försvar kan jag säga att den var stor som ett förhistoriskt monster, men ändå... Jag fick panik, tänkte kastat en jättetjock telefonöver den med fick en knäpp i hjärnan som sa att den kommer att överleva det och krypa fram igen, sen var det kört...
camillaj: grattis!!! :-d
Jessi: Mina barn kom ju inte så tätt men eftersom jag var hemma så länge med Maja så jobbade jag väldigt kort tid mellan barnen. Först var det tänkt att jag skulle jobba halvtid i 4-5 månader ungefär. Jag jobbade heltid förut och har ju en heltidsanställning. Men så upptäckte jag att jag hade massa semesterdagar att ta ut också, så därför blev det så att jag jobbade halvtid i 3 månader bara, innan jag gick hem igen.
Men min arbetsgivare hade absolut inga problem med det och jag har absolut inga problem med att vara "för lojal" mot dom heller. Familjen först, helt enkelt...
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m8952784.html
Röstfiske på g...
Vore ju pinsamt om jag inte ens får EN röst, så kom igen nu
Oj, kattsand... *usch och fy* Vi har en väluppfostrad katt, han går alltid ut när han behöver göra ifrån sig. Det var nåt som kom av sig själv, inget vi har tränat på eller så. Så det är helt klart skönt att slippa det när man har småbarn...