• JCA

Junibebisar del 3

Tack för era röster

Bea: Usch vad jobbigt... Jag har tyvärr inget råd att ge... Iallafall inget bra. Kankse sätta nåt ivägen, typ binda fast nån skiva av nåt slag så han inte kommer åt stegen? *funderar*

• JCA

emmamaria: Oj, vad jobbigt för honom... och dig! Kankse hjälper med ett bad? Och så kankse han kan komma till ro sen efter det?

• JCA

Här har vi redan haft grillpremiär Vi har t o m hunnit med att grilla TVÅ gånger!! Men det är ju så gott!

Hihi, såg nu att vi inte är ensamma om att ha grillat...

• JCA

Jag och min tvillingsyster ska åka iväg till stockholm inatt, vi ska tävla i deal or no deal *spännande*

• JCA

Tack så mycket!!

Trollnilla: Alla har alltid tyckt att vi har varit väldigt lika, och många tycker det fortfarande. Senast i torsdags förra veckan var det en som trodde att jag var Annelie men det var jag ju inte

Helen H 79: Vad säger du? Är vi lika eller???

• JCA

Visst är det härligt med våren!! Idag har det ju regnat massor under eftermiddan men jag är lika glad ändå

• JCA

Helen: Oj, herregud... 20 år!!! Det borde ju firas på nåt vis

• JCA

Fast det är ju t o m 22 år om jag inte har alldeles fel...

• JCA

Shit Bonanza... Fast jag är "bara" 27... Vi blev vänner väldigt tidigt...

• JCA

Hej tjejer!!

Äntligen har jag kommit hem efter en jättelång dag... Åkte vid 2 inatt och kom hem för en liten stund sen bara...

Det var inte kvällens avsnitt som spelades in utan jag tror att det visas nästa och nästnästa lördag det jag var med på.

Det var jätteroligt, men otroligt jobbigt också. Verkligen påfrestande för nerverna att sitta i publiken och se väskorna väljas... Det var nämligen så att först spelades väskväljandet in från föregående avsnitt och sen spelades publiktävlingen in. Ojojoj vad spännande det var!!! Helt slut blev man...

Ni får hålla utkik efter mig i kommande program, jag har en grå poncho på mig i sektor tre

Natti natti

• JCA

Ja men det verkar som att vissa delar är live. Dom spelade t ex in när Annika Duckmark presenterade lottot men inte själva dragningen.

• JCA

Våran katt har också haft en fästing på sig. Usch, nu börjas det...

Gårkvällen var väldigt lugn här eftersom vi var strömlösa... Jag som hade hyrt 2 filmer och tänkt titta på Men den kom tillbaka efter 3 timmar drygt, fast då hann jag ju bara se den ena filmen.

• JCA

Erik säger mamma och så skakar han på huvet när man säger åt honom att komma t ex och han inte vill det. Eller när han gör nåt han inte får. Häromdagen sa han pappa också.

• JCA

Erik har storlek 22 på sina Kavatskor. Han står stadigt med båda fötterna på jorden
    Kavat är dyra, men så länge barnen inte kan säga själva om det klämmer eller så så vill jag ha Kavat iallafall.

• JCA

Skon ska vara 1,5 cm större än foten, absolut inte mindre.

• JCA

Isabella 3 juni -05
    Erik 10 juni -05
    Jonathan 12 juni-05
    Jasmine 13 Juni-05
    Elvira 19 juni-05

• JCA

Välkommna alla nya!!!

Vi har en Emmaljunga och en brio race. Brio racen köpte vi till Maja så inget av barnen använder den än faktikst. Erik får börja använda den efter sommaren för då ska vi sälja vidare Emmaljungan.

Förresten så blev jag faster i torsdags, till en liten Vincent. På måndag får jag nog träffa honom, det ska bli så mysigt

Annars mår vi bara bra... Erik sover det mesta om nätterna, han vaknar mest bara sent på kvällen men sen sover han- äntligen

HelenH: Skönt att han blir bättre för varje dag nu

Svar på tråden Junibebisar del 3