• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • CamillaJ

Oj snart 11 månader hehe Isak är inte ens 10 månader, man märker att han föddes den 30 juni hehe vi ska på kontrollen den 4 maj .. nästa vecka det ska bli så kul, jag tycker det är super kul att gå på kontrollerna och se hur han växt och väger och så.

Idag ska vi iväg och köpa "utematta" till balkongen och kolla på utemöbler, innan dess så ska vi kanske till Simhallen jag och Isak med min kompis (min brors sambo) och hennes dotter Tindra! Det ska bli kul eftersom det va säkert 5 månader vi var där sist vi var där flera gånger i veckan nästan för Isak älskade det så himla mycket så nu ska det bli kul och se hur han reagera.

• Felixxmor

Arne- Felix har precis fått sin 8:e tand. Har nu fyra uppe och fyra nere. Felix har varit jätte gnällig när han fått dem sju första. Han har haft feber oxå men nu den sista har jag inte märkt något alls. I måndags när jag tittade så satt den liksom bara där

Jo, bättre present kunde jag inte få. Så nu e det full rulle här!!! Visst kryper han ännu, men han vill helst gå. Men om det ska gå fort då väljer han att krypa

• Bonanza

Idag upptäckte Noah hur rolig kattsanden är att leka med. Och äta...

Come what may
  • Felixxmor

Kattsand.....usch!!!
    Här e toaborsten populär!!!

• Mandy

Blenda blir 10 månader idag.
    Nu ska vi iväg på babysång, ska bli kul, var evigheter sen!
    Annars inte mkt att förtälja.

Är lite avis på dig Felixxmor Vore så kul om man kunde ställa ner henne utomhus och hon knallade lite.

• JCA

Oj, kattsand... *usch och fy* Vi har en väluppfostrad katt, han går alltid ut när han behöver göra ifrån sig. Det var nåt som kom av sig själv, inget vi har tränat på eller så. Så det är helt klart skönt att slippa det när man har småbarn...

• Mandy

2 tänder skrev jag om igår var på väg. Men nu kände jag att det är 4 stycken! Kanske fler men hon vill inte att jag pillar där.
    Från att ha varit sen med att få tänder tar hon nu igen det

• babyboom2005

Nu har vi varit på bvc...allt såg bra ut!
    Oliver vägde 9860g o var 76,5cm lång.
    Så nästa gång, 1:a juni är det dags för läkarundersökning samt vaccination...hoppas det går bra. Våra vänners barn har blivit helt knäckt av den tredje sprutan!

Svar på tråden Junibebisar del 3