Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
arne: oekj va bra då kasnek jag slåt till hehe tack
Bonanza på apoteket sa det att deras va bra för barn den med 25 eller 30 i faktor. har hafr den sen leo va liten e jätte nöjd med den.
loke har när vi e ute solhat(har en tjockare i väskan ifall att) body och en vindjacka fast den tar jag av om det blir för varmt. annars har han vanliga byxor och byxor att ha i sandlådan men visst e det för varmt som typ igår åker de av.
bor i järfälla känner ingen häller.
majflickan att ge kethcup e väll inte så bra det innehåller ju masssssssa socker och den utan har ju massa annat som inte e bra.
Ok jag själv bor i kalmar känner inte heller nån här inne..!
Emmamaria
Jag har också problem med pojken och nattning .. jag går och lägger honom med välling i sin säng när han börjar att se trött ut det kan vara mellan 19-20 men det går aldrig han bara ställer sej upp när han är klar och skriker och gråter då vi få sitta med honom i soffan tills ca 22 då han somnar själv i soffan men är så himla trött ledsen skriker och gråter även då han är uppe. Ibland har han sån energi då han bara stutsar runt på rumpan i soffan och hoppa och skrattar... men för det mesta slocknar han vid 22 och det är jobbigt vi få ingen tid för tv eller oss själva .. då min sambo börja att jobba kl 22 varje kväll
hoppas med att det är en period.
Jag var nyss ute me theo å lekte.. Han tog ett steg då i sandlåda.. tänkte synd att hans pappa inte såg det, han var inne, så jag gick in med theo då tog han tre steg utan att ramla, men sen satte han sig ner
Jag vet vem brasset är (har gått i samma skola och är jämngamla) Men annars känner jag ingen här!
Nu ska jag äta lite...
alarik har vattkoppor
emmamaria: Vad jobbigt.. är han febrig å gnällig oxå eller?
Caspian premiärbadade igår - i fågelbadet.
Vi har haft 20 grader i skuggan ett par dagar, och han tyckte tydligen att det var dags att ta fram plaskpoolen. Först stod han glatt och plaskade i vattnet i det nyframställda fågelbadet, och så plötsligt: http://www.familjeliv.se/krypin/lady_namarie/gallery/phpfjz58h.jpg
Dagens värme blev nog lite mycket för honom. Han har feber och är rödkindad och varm.
Vi har gett alvedon, så jag hoppas febern går ner.
emmamaria--> Usch vad jobbigt! Hoppas han kryar på sig!
de är de som är så konstigt, de kliar inte å knappt feber. 37.5 å de är ju knappt feber de ju. så han är som vanligt, men får se om de blir värre...
Här har vi en skåning till!!!
arne- Råkar du bo i närheten av Helsingborg????
Felixxmor
Nä, i Lomma. ligger lite utanför Lund.
Hej allihopa i sommarvärmen!
ja nu är värmen här o man ska inte klaga, men de e hemskt lustigt för de är bara några veckor sen man fick ta på tjocka overallen och nu är det shorts o kortärmat som gäller..hmm..de e inte lätt..man e ju såå orolig o svårt e det vad man ska ta på den lilla. Men alla säger ju att man ska ta lika mycket som man själv har. Antagligen är det ju så att man tror de små är ömtåligare just för att dom är en liten människa.
Jag vet vem Trollnilla och Helen H 79 är. Trollnilla va med i samma föräldragrupp på BVC o vi fikar med övriga gruppen ibland. Helen träffade jag på MVC`s efterträff och vi bor nära varandra.
Kram på er!