Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
hej
emmamaria : ju yngre de e ju lindrigare har dom det. leo fick det när han va 1,5 typ 40 koppor max lite lite feber annars som vanligt. va lite glad att han har det nu så han slipper sen. kylbalsam kan hjälpa om det kilar
jag bor i göteborg och känner ingen här
majflickan, jag gick på gymnasiet i uddevalla!
malkolm har fått feber, förut hade han 40! nu han fick det igår kväll och har haft minst 39,5 hela dan, fast han fått alvedon. fick åka till apoteket och köpa nya suppar, för 10-15kg. då blev det bättre ett slag. jobbigt att va så glödhet när det är så varmt! våran lägenhet blir kokhet så fort solen skiner lite...
kanske blev han för kall när vi va ute igår, han hade långärmad tshirt och vanliga byxor. och en tunn mössa, tyckte det verka lagom, och han verka inte kall, det va ju ändå 23 grader här! men det kanske va för kallt på marken? vi satt på gräsmattan ca en timme, men han kröp omkring hela tiden. fick dålit samvete iallafall.
Kajsa835--> Vi har haft det likadant i natt! 40 graders feber och jätteledsen unge.
Men jag tror snarare att han fått lite solsting, trots mössa och långärmad body. Det var VARMT igår.
Stackars era små småttingar som är dåliga!
Noah har sovit typ 7 timmar i natt, dumma unge. Vi som behöver ta oss upp på stan och fixa och dona, vi har inte tid med att han ska vilja sova hela dagen nu.
lady n
hur mår din lille nu? malkolms feber gick ner under natten, 38,5 nu istället så han verkar va på bättringsvägen!
majflickan
jag gick estetisk på agneberg ht94- vt98. fats jag har inte bott i uddevalla, kommer från färgelanda, så jag åkte buss.
lady n
hur mår din lille nu? malkolms feber gick ner under natten, 38,5 nu istället så han verkar va på bättringsvägen!
majflickan
jag gick estetisk på agneberg ht94- vt98. fats jag har inte bott i uddevalla, kommer från färgelanda, så jag åkte buss.
oj det blev två, va inte meningen.