Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
emmamaria
ja,jag hoppas de har mycket roliga saker!! Det verkar vara väldigt olika hur mycket de fått in!!
Jag ska uppdatera er på fredag när jag kommer hem
Jonathan har oftast byxor och body på sig ute..igår hade han t-shirt. Det var SÅ varmt!!
Sover han i vagnen brukar jag lägga på honom en tunn filt oxå!
Nnär ja tycker anton vaknar alldeles för tidigt eller ja e för trött, så springer ja ngr gånger o lägger han igen, o om ja vekrligen inte orkar gå upp än brukar ja slänga ner lite leksaäker till han i sängen. då brukar han kunna roa sig en 10-15 minuter själv...
Hittills har Isabella haft galonisar utomhus när hon krupit. Kläderna blir ju jättesmutsiga annars. Men nu vet jag inte hur man ska göra för det är väl lite varmt för galonisar?! I vagnen har hon vanliga kläder, typ byxor och tröja.
Ja det går åt en HEL del tvätt nu!! men men..så är det..
jag är ju såå chicken på å klä av så alarik har långkalsoner plus 2 par byxor, den ena byxan har ja som mer aute byxa för de gör inget om dom blir smutsiga å sen en långärmad body å en till tröja ovanpå, men nu börjar de bli sååå varmt ute.
Men kläderna blir väl nästan förstörda va? Man kan ju ha ett par som hon får ha ute helt enkelt.
alarik kryper bara på gräset å jag tycker inte dom blir förstörda, att ett par ärvda gamla mjukisbrallor som han får krypa i
Noah får ha alla sina kläder när han kryper utomhus. Barn ska ju leka, därför köper vi kläder som han får leka i. ![]()
Jo självklart ska barn få leka i sina kläder.