• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Helen H 79

usch..vi har oxå myror inomhus Fast nu har det blivit lite mindre som tur är! Min sambo fick ett tips om ett medel man ska sprida runt huset så kommer de inte in!!

• Molina

TAHN: Åh va roligt att han börjat ta något steg själv, men usch va otäckt med myror.

Moa är jätte dålig i magen man känner 3 st tänder som är på väg upp men inte spruckit igenom än, för visst kan dom väl bli lite lösare i magen av tänderna? Plus att det riktigt rinner ur munnen på henne.
    Hon har ju ätit jätte bra och inte kräkits, usch jag blir så nojjig.

Bonanza: Hoppas ni fick en mysig dag i parken

• Helen H 79

troll77..jovisst kan de bli lösa i magen när de får tänder! Så var det med Jonathan oxå! De kan även få feber, snuva och va allmänt griniga!

Hur har ni det annars??

• Molina

Helen h 79: Åh här är allt jätte bra förutom nu när Moa verkar få massor av tänder på en gång.
    Hon kryper så hon nästan studsar fram ser jätte roligt ut och idag så stod hon själv i typ 1 min men det är ju alltid något framsteg.

Är allt bra med er?

• Lady Namárië

Cas är lite hängig fortfarande, men mår mycket bättre. Däremot har han ätit väldigt dåligt idag. Värmen eller tänder, kanske?

Vi har haft en urmysig dag i solskenet. Lunchgrill med kompisarna, och sedan fyra proppmätta vuxna utsträckta på gräsmattan med två -05:or klättrande över oss. Härligt!

You can't take the sky from me.
  • ebbas mamma 1

Idag va Ebba så härlig. Hon såg reklamen för coop på tv`n, den med en bäbis i bilstol.. Då när Ebba såg bäbisen sken hon upp som en sol och sa "ahhh". Hur festligt som helst.
    Sen har vi haft en kanon mysig picknick med Ebbas pappa,hennes faster med pojkvän. Vi va på Hyltenäs kulle, urtjusig utsikt över sjöar . Det är såå skönt med sol o värme, man blir så glad!
    Ha de bra allihop! kram.

• majflickan

Anton äter smörgås o vindruvor själv. Hade velat att han skulle ta med skeden oxå nångång men de verkar han inte vilja än.

Mamma till Anton
Svar på tråden Junibebisar del 3