Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
alarik kan inte äta med sked. men de mesta äter han med händerna
Här har vi det bara bra! Jonathan är fortfarande lite förkyld..
UNDERBART väder har vi i alla fall
alla verkar ha fint väder utom vi på¨åland, här har inte solen hittat fram än
Underbart väder här i Malmö också. Svårt avundsjuk på sambon och sonen som är i en park och leker. Jobbar själv en stund på förmiddagen (jobbar väldigt hårt och plikttroget
).
nu är malkolm bättre också, och här i göteborg är det strålande väder också! skönt att febern äntligen gått ner så vi kan gå ut!
fast jag vet inte alls vad jag ska sätta på han för kläder! vad har ni på era nu? och han har ju precis vart sjuk!
Här är det väl en 20-25 grader. Är Noah i solen (även om vi försöker hålla honom i skuggan) så har han tunna bomullskläder som är hellånga så att det inte kommer sol på honom. Så har han en solhatt och sandaler.
Ska vi inte vara ute i solen utan bara inne eller ta oss runt på stan eller liknande har han kortärmad body med korta ben. Som en sparkdräkt fast kort typ. Och så solkepan (sviiinful) och sandalerna.
Idag ska vi på 1-årskalas hos Noahs bästis!
Då får han ha på sig sin skitsnygga katvigbody som är kortärmad och har små korta ben på. ![]()
Felix e inte intresserad av att äta med sked, den slänger han bara iväg. Men äta med händerna går hur bra som helst. T.o.m burkmat och fruktpurè kan man äta själv
Idag har jag jobbat för första gången sedan jag fick Felix. Kändes kul i typ 2 timmar sedan ville jag bara hem till min gulleplutt
Jobbade i och för sig bara 4½ timme
Men ändå.... får tänka att det e bra med extra pengar.
Min sambo jobbar 7 dagar och e ledig 5 dagar...så när han e ledig kan jag ju rycka in om det behövs. Så jag går inte på något schema eller så....chefen ringer, kan jag så kan jag....
Många här som börjat jobba lite smått??
Hej hopp i sommarvärmen allihopa!
Ebba äter smörgås o rån själv att plocka. Det ser så festligt ut nu när de kan äta lite själva. Men att äta med sked funkar inte än, får hon skeden hamnar allt där det inte ska vara..
Nu när det är såhär varmt har jag på henne kortärmat o shorts eller klänning. Sandaler o solhatt åxå. Måste köpa solkräm åxå, för de är ju känsliga, man e ju inte i skuggan jämt, men så mycke de går. Det känns knepigt hur man ska göra på stranden i sommar..man får ha med ett stort parasoll,hi hi.
Jag har inte börjat jobba nåt än, är så skönt att slippa. Kan inte påstå att jag saknar det!
När lägger sig era små busfrön på kvällarna och hur mycke sover de på dagarna?
Ebba lägger sig runt 19. Hon sover nån timme på förmiddan, oftast när hon vart vaken 2 timmar. Och 30 min - 1 1/2 timme på eftermiddan.
kram o ha de gott i värmen!
Isabella tar tag i skeden ibland när man matar henne också för hon in den i sin mun så fint! Men hon kan inte äta själv med sked, dock gärna med händerna. Är jätteduktig på att äta mackor och sånt med händerna.
vi har nada med pengar å jag mår väldigt dåligt på grund av de, men jag komme rå må ännu sämre om ja ska tillbaka till jobbet