• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Felixxmor

Felix sover mellan 11-12 och 15-16
    Sedan lägger han sig kl 20.15 för natten
    Sover till 6, dricker välling IBLAND somnar han om till kl 7

• Bonanza
    alarik82 skrev 2006-05-08 21:18:50 följande:
    vi har nada med pengar å jag mår väldigt dåligt på grund av de, men jag komme rå må ännu sämre om ja ska tillbaka till jobbet
    Är du säker på det? Hatar du ditt jobb eller vad är det? Jag förstår att det är jobbigt med ekonomin.

Jag är själv lite ledsen idag. Sambon har ett jättedåligt betalt jobb, fem mil härifrån. Och vi bor just nu i en jättefin lägenhet, men den är så liten! Jag älskar området, men vi vill ju få ett syskon, och 45 kvm är lite för litet för två vuxna, två barn och två katter. Än så länge går det bra. Men sen då? Vi har ju bara en kokvrå.

Så läget är:

- alldeles för lite pengar
    - långt pendelavstånd för sambon
    - alldeles för liten lägenhet för fyra personer.

Så vi vill flytta någon gång i framtiden. Men kommer inte ha råd. *ledsen*
  • alarik82

bonanza men lönar de sig inte å typ flytta närmare jobbet då, för de blir ju mycke bensinkostnader när de blir så långt å åka

jag hatar mitt jobb tyvärr... trivs inte alls där å sen känner ja mig inte välkommen tillbaka dit heller

• Vasen

Reuben har ett hattigt och oregelbundet sovsätt. Oftast somnar han numera runt 20-21 och vaknar klockan 6. Ibland somnar han om och sover till 9 (då är jag så glad, så glad), men ofta är han hur pigg som helst klockan 6. På dagen sover han ca 3 timmar, uppdelat på två eller tre sovstunder. Vi har haft en himla tur med hans sovande, han somnar när han är trött, men han blir trött lite olika beroende på vad vi gör så man vet aldrig när han sover .

• Helen H 79

vaknar de flesta junisar tidigt nu när det är så ljust ute?? Jonathan vaknade lite innan sex idag och var JÄTTEPIGG!!

Hmm..ja..tråkigt med pengar..iaf när det är brist på dem
    Här ska jag ta ut lite sparade pengar för att kunna åka till ullared på fredag!!

Solen skiner idag med..JIPPIE!!

• majflickan

Anton vaknar oxå vid 6 tiden, e hopplöst, blir så långa dagar då oxå. Även fast de e gott nu i värmen så kan man ju inte gå ut hur tidigt som helst ändå=)

Men nu sove rhan iaf oftast hela nätterna utan mat o så sätt e de gott, men får han mat kan han oftast sova lite längre....

Vi har även en mörkläggningsrullgardin i hans rum men inte ens de verkar hjälpa...

Mamma till Anton
  • alarik82

alarik vaknar runt halv7-7, men de är ju runt halv6-6 svensk tid så

ååå jag skulle oxå vilja åka till ullared...
    Helen H du får berätta sen vad du har köpt för nått

• alarik82

alltså vad har ni för kläder på era när dom ä rute å kryper/går på backen å ligger i vagnen

Svar på tråden Junibebisar del 3