Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Felix sover mellan 11-12 och 15-16
Sedan lägger han sig kl 20.15 för natten
Sover till 6, dricker välling IBLAND somnar han om till kl 7
bonanza men lönar de sig inte å typ flytta närmare jobbet då, för de blir ju mycke bensinkostnader när de blir så långt å åka
jag hatar mitt jobb tyvärr... trivs inte alls där å sen känner ja mig inte välkommen tillbaka dit heller
emmamaria - jo, men han trivs inte på sitt jobb heller. Han vill hitta ett nytt jobb. Men det är ju inte så lätt. Och flyttar han åt sitt jobb till så måste ändå jag pendla och då går det på ett ut liksom.
bonanza jaha ok, ja de är så trist dehär med jobb å pengar. bläää.
Reuben har ett hattigt och oregelbundet sovsätt. Oftast somnar han numera runt 20-21 och vaknar klockan 6. Ibland somnar han om och sover till 9 (då är jag så glad, så glad), men ofta är han hur pigg som helst klockan 6. På dagen sover han ca 3 timmar, uppdelat på två eller tre sovstunder. Vi har haft en himla tur med hans sovande, han somnar när han är trött, men han blir trött lite olika beroende på vad vi gör så man vet aldrig när han sover
.
vaknar de flesta junisar tidigt nu när det är så ljust ute?? Jonathan vaknade lite innan sex idag och var JÄTTEPIGG!!
Hmm..ja..tråkigt med pengar..iaf när det är brist på dem
Här ska jag ta ut lite sparade pengar för att kunna åka till ullared på fredag!!
Solen skiner idag med..JIPPIE!!
Anton vaknar oxå vid 6 tiden, e hopplöst, blir så långa dagar då oxå. Även fast de e gott nu i värmen så kan man ju inte gå ut hur tidigt som helst ändå=)
Men nu sove rhan iaf oftast hela nätterna utan mat o så sätt e de gott, men får han mat kan han oftast sova lite längre....
Vi har även en mörkläggningsrullgardin i hans rum men inte ens de verkar hjälpa...
alarik vaknar runt halv7-7, men de är ju runt halv6-6 svensk tid så
ååå jag skulle oxå vilja åka till ullared...
Helen H du får berätta sen vad du har köpt för nått
alltså vad har ni för kläder på era när dom ä rute å kryper/går på backen å ligger i vagnen