• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Lady Namárië
    kajsa835 skrev 2006-05-06 12:24:55 följande:
    lady nhur mår din lille nu? malkolms feber gick ner under natten, 38,5 nu istället så han verkar va på bättringsvägen! majflickanjag gick estetisk på agneberg ht94- vt98. fats jag har inte bott i uddevalla, kommer från färgelanda, så jag åkte buss.
    Han är också lite bättre (strax under 39), men fortfarande varm och gnällig. Jag hoppas att febern inte tar nya tag framåt kvällen. Skönt att Malkolm är piggare!
    You can't take the sky from me.
  • Trollnilla

svinkoppor e inget kul...
    Min stora dotter hade det jämt som barn.
    Så fort nån i omgivningen hade halsfluss blev hon smittad, men det blev som svinkoppor hos henne.
    trodde Elvira hade vattkoppor nu oxå men det var det inte.

Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • majflickan

Nu e anton oxå förkyld, ja som smittat honom så klart. Hoppas bara de inte blir så farligt. Tog tempen på han innan han la sig o den va på 36.9 så de va ju ingen fara iaf. hoppas han sover gott oxå bara. han va jättetrött förut. Somnade me en gång han la sig...

Mamma till Anton
  • bea85

va jobbigt med all era som e sjuka. hoppas de blir friska snart.

emmamaria: du kan kolla på vårdgaidens hemsida de har bilder påhur det ser ut har jag för mig eller sjukabarn.se tror adressen va så vilket fall.

igår försökte loke gå men det slutade i frittfall och en fläskläpp med massa blod. men han ger sig inte han e på det hela tiden hoppas han lär sig snart han slår sig så.

• TAHN
    Hjälp!

Vi har fått svartmyror inomhus... det är ju hur många som helst, å alla har kommit under natten/morgonen... Å jag har inge myrmedel hemma... Äckligt!

Å så är det söndag så jag kan inte ringa vaktmästrarna heller... *suck* FÅr åka å köpa en puck så dom dör.. BLÄ

Theo har gått några steg då å då, men nu verkar det som om han inte tycker det är så kul längre, då han bara går ett steg sen sätter han sig ner... hahaha
  • alarik82

TAHN vi hade jätte stora äckliga myror inne förra sommaren,. å kunde inte fatt ava de var som lät så konstigt i taket, typ som möss som sprang runt, men sen en dag då var de hål i taket så då gick jonas upp på vinden å kollade, då hade dom ju byggt bo där uppe.... men vi fick död på dom som tur var annars har dom väl ätit upp hela huset.
    antar att dom kom in för att vi hade skog bakom oss förut, å nu har dom gjort kalhygge där

• TAHN

å herregud.. va äckligt om dom är så stora!!!! Tur ni fick bort dem!

• alarik82

ja de var verkligen tur för typ samma månad skulle vi ju få barn å hur trevligt är de å ha ett gäng myror på skötbordet å så då *bläää*

Svar på tråden Junibebisar del 3