• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • majflickan

Sätter oftast på ett bar mörkare som inte gör så mycke tom de blir fläckar på som inte går bort när han e ute. Även om man köper kläder de får leka i så vill ja inte att alla ska bli smutsiga ändå... Inte om man kan förebygga de me andra kläder..

Mamma till Anton
  • Trollnilla

Lortiga barn e lyckliga barn...

Nej men jag håller med majflicken, man vill ju inte att allt ska förstöras även om det naturligtvis e så att dom får leka i och smutsa ner "bäst"kläderna oxå om man e nånstans  och inte har några andra kläder med sej.
    Men hemma väljer jag självklart vardags kläder typ jeans eller så.

Nu kryper ju inte Elvira ännu men jag her ju fler barn som skitar ner sej...

Kram alla och ha en solig härlig dag!

Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • MarLe71

Samma här - försöker så gott det går att ha mörkare och ärvda kläder i det blöta gräset, sanden etc. Känns trist med fula fläckar på ett par dyrare märkesbyxor..

Men leka ut och bli skitig får Gabriel göra varje dag - det är sand och gräs i hela huset

• Trollnilla

Dom flesta fläckar går bort med Vanish...
    (osäker på stavningen)
    Använder pulvret som man lägger ihop med tvättmedlet.
    Har hitills fått bort ALLA fläckar som e relativt nygjorda.

Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • Teteluss

Jag har en pojke som är född i juni 2005

• Helen H 79

välkommen till oss teteluss
    Vad heter ditt lilla underverk??

• Molina

Jag hälsar väl dig också Välkommen Teteluss

Jag har faktist snålat lite och köpt en massa beg.kläder från tradera som vi låter Moa krypa i gräset dom kläderna spelar ingen roll om dom blir förstörda men gud dom kläderna ser ju helt nya ut.

Nu har vi varit in och köpt en massa nya sommarkläder till Moa, det finns ju så mycket klänningar man vill köpa. Och en liten pool fick hon.

• TAHN

Hej hej

Helt makalöst vad dom lär sig snabbt... Theo gick ju tre steg häromdagen nu går han massor me steg, men självklart kryper han mest.. men ställer man honom upp så går han några steg innan han sätter sig ner.. å ikväll har han säkert gått minst 10 steg på raken, han vägrade krypa alls ikväll... men det var nog bara för vi var borta å han blir lite mammig när det är mycket folk så han skulle till mig så fort jag ställde honom upp, å då gick det undan.

Gud vad varmt det har varit, äter era som dom brukar???????
    Theo har jättesvårt att äta riktig mat, han föredrar välling nu... men det kanske är för att det e så varmt.

Theo är fortfarande livrädd för gräset... han vägrar sätta ner händerna i gräset, nån mer som är det?

Svar på tråden Junibebisar del 3