Gastric bypass 2015
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Ok, det blir där jag får göra också om jag får ????.
Min rygg är illa också, men de senaste månaderna har knäna börjat pajja, så måste göra något innan de brakar helt. Får man fråga vad du väger och hur lång du är?
Själv är jag 173 och väger ca 125 ????.
Ok, det blir där jag får göra också om jag får ????.
Min rygg är illa också, men de senaste månaderna har knäna börjat pajja, så måste göra något innan de brakar helt. Får man fråga vad du väger och hur lång du är?
Själv är jag 173 och väger ca 125 ????.
Skönt. Jag födde sista barnet i Norrköping och tyckte väldigt mycket om vrinnevi. Min sambo låg inne där 3v också och de var jättetrevliga allihopa.
Hur länge går man på flyt innan?
Skönt. Jag födde sista barnet i Norrköping och tyckte väldigt mycket om vrinnevi. Min sambo låg inne där 3v också och de var jättetrevliga allihopa.
Hur länge går man på flyt innan?
Nej, jag bor på Harstena, Valdemarsviks kommun men vi tillhör vrinnevi
Tror du det blir tufft på flyt? Det är nog det enda jag inte testat för att gå ner.
Bor du i Norrköping?
okey ;)
Nej jag bor strax utanför finspång ,
Nja beror nog på hur man är som person, en utmaning blir det ju självklart. Jag har valt Modifast och är mer än nöjd
Ok, får kolla vad som finns och vad som smakar bra
jag prova naturdiet först och de smaka skit * ryser*
Modifast är riktigt gott chokladen smakar nästan som puckochokladen och vaniljen har en underton av smörkola..
Dom man får välja mellan är
Modifast - 4 påsar om dagen ( fördelen med denna är att dom har tre olika soppor )
Nuttrilett- 7 påsar om dagen
Allevo- 7 påsar om dagen ( denna är laktosfri)
Naturdiet- 7 påsar om dagen
Sen kan man ju om man vill blanda lite hur man vill från alla sorter, sortera ut sina favoriter så att säga
Ok, får kolla vad som finns och vad som smakar bra
[quote=74657599][quote-nick]Ellish skrev 2015-01-10 12:21:49 följande:[/quote-nick]Ja det är smart att pröva sig fram innan det är dags så att man vet vad man tycker om eller klarar av [/
Ja, får testa lite olika. Choklad och vanilj kommer jag nog inte klara av, helst smaker av bär och sånt. Får kolla vad som finns nästa gång jag handlar