• Ellish

Gastric bypass 2015

Hej!

Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?

Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.

• Svar på tråden Gastric bypass 2015
  • carolinawest

Hej!

Jag väntar på besök hos medicinläkare och sedan kirurgbedömning. Hoppas på det väldigt snart började utredning i maj tror jag.

164 cm 113 kg.

• lilli121

hej! jag ska också göra en gastric bypass operation.. jag ska opereras den 2 feb. Hur sköter ni eran shakes veckor?

• ankan75

Hej!
    Jag håller också på för tillfället med soppor. Jag har gått ner allt det sista denna veckan så nu hoppas jag på ett positivt svar på måndag.
    Jag ska förhoppningsvis opereras i början av februari Skrattande

Hälsningar
    Annica

• carolinawest
    lilli121 skrev 2015-01-14 19:56:58 följande:

hej! jag ska också göra en gastric bypass operation.. jag ska opereras den 2 feb. Hur sköter ni eran shakes veckor?

Vilket landsting?
  • 73malin

Vill så gärna göra, men hör olika besked från vänner som gjort ang hur man går tillväga.

Är det bäst att ringa sin vårdcentral o boka tid hos en läkare??

• interna
    carolinawest skrev 2015-01-15 09:36:54 följande:
    Vilket landsting?
    hej! det är jag som är lilli121, i östersund ska jag opereras. 
  • Ellish
    lilli121 skrev 2015-01-14 19:56:58 följande:

Jag börja med flyt igår, opereras den 5 februari. Jag valde modifast och dom har både shacks och soppor plus några puddingar. Ska ta 4 om dagen. Det jag tycker är svårt är allt vatten man ska dricka ..
  • Ellish
    73malin skrev 2015-01-15 09:41:00 följande:

Vill så gärna göra, men hör olika besked från vänner som gjort ang hur man går tillväga.

Är det bäst att ringa sin vårdcentral o boka tid hos en läkare??

Ja ta kontakt med din läkare på vårdcentralen så skickar han/hon en remiss till kirurgen :)
  • 73malin

Tack :)

Vad är det för frågor läkaren ställer? Är det speciella krav man måste uppfylla??

Svar på tråden Gastric bypass 2015