BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Lycka till. Vet hur det är :(
Hej hej! Går med här jag :) var hos gyn idag och fick se en liten klump med ett tickande hjärta :') appen säger 27 sep men gyn sa 1 okt! I vilket fall som helst är jag i v 8!
Hej hej! Går med här jag :) var hos gyn idag och fick se en liten klump med ett tickande hjärta :') appen säger 27 sep men gyn sa 1 okt! I vilket fall som helst är jag i v 8!
Grattis :) fick du be om ett vaginalt ultraljud, och gjorde du det hos en privat gyn eller barnmorskemottagningen? :)
Hej hej! Går med här jag :) var hos gyn idag och fick se en liten klump med ett tickande hjärta :') appen säger 27 sep men gyn sa 1 ok
[quote=74846171][quote-nick]Korvstroganoff skrev 2015-02-12 17:28:51 följande:[/quote-nick]Hej hej! Går med här jag :) var hos gyn idag och fick se en liten klump med ett tickande hjärta :') appen säger 27 sep men gyn sa 1 okt! I vilket fall som helst är jag i v 8!
Hej alla.
Hur mår ni? Jag är i vecka 8 nu (7+4)
Och jag mår så illa hela tiden. Har inte kräkts ännu men blir nästan gråtfärdig bara av att tänka på att behöva göra de. Har ni några tips?
Jag småäter för att inte bli hungrig och dricker bubbelvatten men de hjälper sådär. Har köpt hem prostafen och de tar udden av illamåendet men de försvinner inte. De är galet påfrestande för jag mår illa från de att jag får upp ur sängen och fram till middagen nästan varje dag. Svårt att sköta jobb eller någonting..
men jag får väl skylla mig själv, jag önskade mig mer graviditetstecken och här är dom :)
Nja. Jag har inga gravsymtom längre. Som att allt avstannat, och exakt såhär kände jag förra gången med, som slutade i MA i v13 (men det hade förlorats redan i v7). Så jag går mest på nålar och tittar efter blod varje gång jag är på toaletten. Har tid hos gyn 24/2. Lång väntan dit nu.
Hej alla.
Hur mår ni? Jag är i vecka 8 nu (7+4)
Och jag mår så illa hela tiden. Har inte kräkts ännu men blir nästan gråtfärdig bara av att tänka på att behöva göra de. Har ni några tips?
Jag småäter för att inte bli hungrig och dricker bubbelvatten men de hjälper sådär. Har köpt hem prostafen och de tar udden av illamåendet men de försvinner inte. De är galet påfrestande för jag mår illa från de att jag får upp ur sängen och fram till middagen nästan varje dag. Svårt att sköta jobb eller någonting..
men jag får väl skylla mig själv, jag önskade mig mer graviditetstecken och här är dom :)