BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
vad kul att ni bor i Stockholm :D hu4 gamla är ni? :D
Bor också i Stockholm kan jag ju också säga :D
Jag plussade i måndags är i v 7 enligt kalender. Trodde först min mens var försenad pga att man var ledsen visade sig att det vart ett starkt plus på gravid testet en väldigt tidigt morgon.
Jag plussade i måndags är i v 7 enligt kalender. Trodde först min mens var försenad pga att man var ledsen visade sig att det vart ett starkt plus på gravid testet en väldigt tidigt morgon.
Hej!
Jag hoppar gärna in här :D. jag väntar mitt första barn, enligt appen 9/10, men min barnmorska sa någon gång mellan 20 sep-20 okt :). Jag är otroligt spänd och nyfiken! Ska bli hur mysigt som helst :)
Jag bor i Växjö just nu, kommer flytta till Karlskrona senare! Någon i närheten? :)
Jag har också plussat med vårt första barn. Enligt app Bf 6/10
Jag är 28 år strax innan beräknad Bf. Bor i GGVV regionen i Småland. Någon annan i närhetèn som också bor här?
vad kul :D
vart? :)
[quote carrolinea skrev:
Fyller 33 och bor inne på söder.
I handen :) men vi letar större närmre stan :) vart bor du?
Hej allihopa!
Jag hoppar gärna in här :) Plussade i början av veckan efter att ha försökt i ungefär 6 månader. Jag är 24 och min sambo är 28.
Jag är inte helt hundra om jag har bf i september eller oktober då jag inte haft mens på 3 månader, så vet inte hur långt gången jag är :) Skall till barnmorskan den 16:e, och hoppas man får veta det då. Då borde de väl kanske göra ett vul för att se, eller vad tror ni?
Hur som helst är vi överlycklig båda två, och kul att följa er i er resa också :)