BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Jag är i vecka sju och har varit konstant illamående i en vecka och kräkts flertalet gånger . Jag är illamående hela dagarna, var på provtagning igår och har både vita blodkroppar och ketoner i urinen. Fick rådet att äta lite och ofta Och köpa åksjuketabletter. mer råd hade barnmorskan inte till mig mer än att "det går över I vecka tolv". :(
Grattis! Får ja lov å fråga när du hade sista mens? ( lite personligt kanske? ) sitter i en sjukt klurig situation där ja ska vara i v 8 men det verkar som att ja inte gått så långt eller så e knytet inge vid liv längre. .. tänkte ja kunde jämför med nån som gått lika långt...
Hej går gärna med här. V7 enligt bms sätt att räkna.V 6 om man utgår från äl. Jag har inte så my symptom än, ömma bröst, lite känningar i livmodern och lätt illamående om jag är småhungrig och kvällstid.... det oroar mig lite att jag känner så lite. Ni som är längre hur mådde ni v 6-7? Någon mer som är över 35?
Jag Känner knappt några gravidsymtom, det oroar mig lite också.. Har bara lite ömmande bröst och den veckan jag + hade jag mensliknande värk i livmodern. Är i vecka 6+5
Efter att jag plussat mådde jag liiiite illa, som att jag var åksjuk. När jag gick in i v 8 så började jag må illa hela tiden. Har inte kräkts, men illamåendet har verkligen eskalerat!
Hej går gärna med här. V7 enligt bms sätt att räkna.V 6 om man utgår från äl. Jag har inte så my symptom än, ömma bröst, lite känningar i livmodern och lätt illamående om jag är småhungrig och kvällstid.... det oroar mig lite att jag känner så lite. Ni som är längre hur mådde ni v 6-7? Någon mer som är över 35?
Jag Känner knappt några gravidsymtom, det oroar mig lite också.. Har bara lite ömmande bröst och den veckan jag + hade jag mensliknande värk i livmodern. Är i vecka 6+5
Och grattis till er :)
Tack korvstroganof ! Detsamma! Intressant att få höra andras erfarenheter speciellt er som nyss varit här. Ni har det ju färskt i minnet