BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Åh ja, jag mådde inte illa förens i slutet av vecka 6, nu är jag i vecka 7... Jag hoppas för din skull att du slipper haha
Jag hoppar in! Vi plussade igår och är i v.7 med BF 1 oktober enligt appen.
Fick missfall i september och kan nog inte riktigt tro på den här förrns jag sett bebisen med egna ögon. Jag kan i alla fall säga att jag mår mycket mer illa den här gången än förra, så jag ser det som något positivt. =)
Man är ju sjukt orolig, varenda minut man inte mår dåligt tror man att det är kört. Än så länge har dock illamåendet kommit tillbaka med full styrka varje gång jag tvivlat, woho! =P
Jag mår illa till och från, men jag får extra hormoner och en biverkan är illamående, så jag vet inte om det påverkar också...
Nope, jag har inte ringt än, jag vet att på min mvc så skriver de inte in förens vid vecka 10+ så det är ett tag kvar tror inte det ät någon brådska
På semester i Thailand och fick en blödning för några timmar sen.... håll tummarna tjejer att det inte är ett mf igen....
På semester i Thailand och fick en blödning för några timmar sen.... håll tummarna tjejer att det inte är ett mf igen....
Hej :) plussade idag med clearblue digital :).
första barnet. enligt gravid appen vecka 5 (4 + 4)
norrländska som bor i Stockholm :).