• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Flerattälska
    Mirjam91 skrev 2015-04-03 09:46:18 följande:

Jag beklagar! Kände du det på dig så kollade ni upp det eller vad hände?

Jag håller tummarna tills det är dags att försöka bästa gång!

Jag hade en tid för att kolla upp min cysta och skulle få göra ett tidigt ul samtidigt. Men så två dagar innan så började jag blöda och då viste jag vad som var på gång. Har haft föera missfall tidigare.

Tack, jag hoppas att jag blir kvitt min cysta efter dessa tre månader så att jag inte behöver någon operation. I så fall är det bara att börja försöka igen i juli/augusti så förhoppningsvis kan sonen få ett litet syskon om ett år.
  • Flerattälska
    Bullen11 skrev 2015-04-03 10:12:32 följande:

Åh nej beklagar verkligen!! :( Fick du blödning eller var det något som upptäcktes på ul? Stor kram!!

Nä jag började blöda två dagar innan ul och allt lossnade dag två så ul visade bara att min cysta var kvar och inget annat
  • Flerattälska
    Lysmasken skrev 2015-04-03 13:18:23 följande:

Tyvärr så försvinner jag lika fort igen.

Imorse kl 06 så började jag blöda färskt blod. Tog mig in till akuten och fick bekräftat att jag har en pågående missfall.

Givetvis ledsen men hoppas att nästa gång vill den stanna ??

Nä fy så tråkigt :(

Jag gör som dig och håller tummarna för bättre lycka nästa gång
  • LyckSkywalker
    Flerattälska skrev 2015-04-02 22:01:21 följande:

Min lycko bubbla sprack tidigare i veckan då jag fick missfall i vecka elva. på ul så såg de att min cysta inte verkar försvinna av sig själv. Nu vill läkaren att jag provar att äta p-piller i tre månader för att stabilisera min hormonbalans och för att ge kroppen chans att vila upp sig efter mina missfall. Så även om det känns fruktansvärt att behöva vänta med att börja försöka på nytt så känns det som ett bättre alternativ att chansa på p-piller än att invänta operation.

Tur att jag har världens finaste lilla skatt här hemma som jag får ge min odelade uppmärksamhet minst ett år till <3

Jag önskar er alla ett stort lycka till med era graviditeter och era framtida små busungar.

Usch vad tråkigt att höra. Hoppas allt är bra trotts allt!
  • LyckSkywalker
    Lysmasken skrev 2015-04-03 13:18:23 följande:

Tyvärr så försvinner jag lika fort igen.

Imorse kl 06 så började jag blöda färskt blod. Tog mig in till akuten och fick bekräftat att jag har en pågående missfall.

Givetvis ledsen men hoppas att nästa gång vill den stanna ??

Så tråkigt att höra. Håller tummarna för att det stannar nästa gång!
  • 0rosie0

Hej alla!

Jag gick in i vecka 15 igår. Har ni fått någon mage än? väntar mitt tredje barn så en liten bula har det blivit.

Min sambo blev medvetslös i onsdags och jag fick göra hjärt och lugnräddning på honom. Han ligger nu i respirator och jag ber till en högre makt att han ska vakna och inte ha fått någon hjärnskada. Att någons liv kan förändras så drastiskt och man känner sig så fruktansvärt hjälplös. Och gravid på det här så mitt humör är så jävla känsligt:'( men han får bra vård så det är bara att hoppas att det lilla livet får ha sin pappa i livet :'(

Jag var bara tvungen att få ur mig det här. Det är så tungt att bära på det här.

Kram

[img=undefined]

• Skogisen
    0rosie0 skrev 2015-04-03 19:31:57 följande:

Hej alla!

Jag gick in i vecka 15 igår. Har ni fått någon mage än? väntar mitt tredje barn så en liten bula har det blivit.

Min sambo blev medvetslös i onsdags och jag fick göra hjärt och lugnräddning på honom. Han ligger nu i respirator och jag ber till en högre makt att han ska vakna och inte ha fått någon hjärnskada. Att någons liv kan förändras så drastiskt och man känner sig så fruktansvärt hjälplös. Och gravid på det här så mitt humör är så jävla känsligt:'( men han får bra vård så det är bara att hoppas att det lilla livet får ha sin pappa i livet :'(

Jag var bara tvungen att få ur mig det här. Det är så tungt att bära på det här.

Kram

phpxXi1D110334.jpg

[img=undefined]

phpXgQVKW59195.jpg

Men fy va hemskt! Kan inte ens tänka mig in i din situation. Vad hände? Hoppas han frisknar på sig! Styrkekramar
  • 0rosie0

De är ingen som vet. och han är bara 25 år.Jag hoppas att han får vakna upp och vara frisk. Kram

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015