Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag skulle också vara intresserad av en FB grupp för oss som inte bor i Sthlm, eller kanske en för oss som bor i Gbg?
Har ni andra börjat kika på gravidförsäkring? Jag har, men det är en hel djungel! Just nu lutar vi mot Länsförsäkringar eller trygg hansa..
Jag är intresserad av att hänga med i en facebook grupp...
Har ni andra börjat kika på gravidförsäkring? Jag har, men det är en hel djungel! Just nu lutar vi mot Länsförsäkringar eller trygg hansa..
Vi har småkikat på brio go, den har svängbara hjul framtill som man kan spänna fast så att de är stilla också. Men är så svårt att ge sig ut i denna djungel!