• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Annis82
    tralalaLala skrev 2015-04-03 20:32:29 följande:

hej, jag skulle vilja bli inbjuden i fb gruppen, vem skriver jag till på fb?

Lägg till mig som vän så lägger jag till dig i gruppen :)

Anna-Karin Christiansen fd Eriksson
  • Annis82
    fislida skrev 2015-04-04 11:29:18 följande:

hej, jag skulle oxå gärna vilja vara med i fb gruppen ? Och undrar oxå vem jag ska skriva till på fb för att en inbjudan?

Är det för Stockholmare så är det "min" grupp :)

Anna-Karin Christiansen fd Eriksson
  • LyckSkywalker

Någon i gruppen som har börjat känna av konstiga cravings än? Eller konstiga hormon-reaktioner?

Själv blev en hel dag förstörd för att det var russin i brödet min sambo köpt hem. Kändes så viktigt när det hände, haha!

• Tramses

Vad sorgligt att läsa i tråden nu.

Alla ni som har fått missfall, lider med er och hoppas verkligen att ni snart lyckas igen och att det går bättre då. Verkligen jättetråkigt. Tänker på er!

Och du stackars tjej vars sambo är så sjuk.

Vilken otroligt jobbig situation du är i. Hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa och att du har mycket folk runt omkring dig som kan stötta nu.

Håller tummarna för dig och din sambo.

• Bullen11
    Annis82 skrev 2015-04-04 21:17:18 följande:
    Kunde inte mejla dig! Kanske fel adress?
    Jag la till dig som vän nu och skickade ett meddelande till dig :)
  • dandelionkid

Inga konstiga cravings men humörsvängningar som heter duga! Förra graviditeten grät jag åt precis allt. Den här gången går stubinen snabbare än blixten! Jag blir själv förvånad när den brinner av. Jag får allt som oftast be om ursäkt och säga att jag vet att det är hormoner och inga saker att bli arg för egentligen.

• noctura

Inga hormonsvängningar, inga cravings, inget illamående, ingen trötthet mm... Ibland känner jag mig lite orolig, går in i v. 13 på tis. Känner av vad jag tror är livmodern som troligtvis växer ibland. Är lite mer hungrig än vanligt. Men annars mår jag bra. Ska först på inskrivningsamtal den 23:e så det känns som en evighet dit...

• Zam96

Finns det någon facebook-grupp att gå med i för oss som inte bor i stockholm? Om inte startar jag gärna en om intresse finns för det är något jag saknar :)

• Tramses
    Zam96 skrev 2015-04-05 22:56:50 följande:

Finns det någon facebook-grupp att gå med i för oss som inte bor i stockholm? Om inte startar jag gärna en om intresse finns för det är något jag saknar :)

Jag är intresserad!
  • LyckSkywalker

Skönt att höra att ni mår bra. Själv är jag förbannad hela tiden känns det som, det är mindre kul. Dock är alla känslor så verkliga så ibland svårt att hålla koll på vad som är hormoner och inte.

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015