Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag berättade för chefen idag och det gick jättebra men jag var sjukt nervös. Hon tyckte det var underbart och grattade mig vilket kändes skönt. Puh! Nu kan jag pusta ut och ta långhelg
Jag ser inte fram emot att berätta för en av mina chefer. Han är inte den bästa av chefer och jag vet inte alls hur han kommer ta det. Den andra chefen kommer bli jätteglad för min skull eftersom att han också är en nära vän till mig.
Jag har berättat för min närmsta chef, va väldigt nervöst eftersom jag vet att han har massor av personalärenden att ta hand om och många som är långtidssjukskrivna just nu + just fått löneförhöjning och andra bra förmåner, v. 13+1 idag. Han tog det jättebra, hade redan räknat ut det när jag fortfarande hade provanställning i.om. att jag och mannen var tvugna att va borta en del p.g.a. barnlöshetsutredning + fert.behandlingar, så han var väldigt förstående. Har inte sagt till någon på jobbet att vi gjort detta, men han hade räknat ut det iaf. Har trots det fått fast tjänst + 2 rejäla löneförhöjningar 2 år i rad. Varit anställd 2 år, inne på år 3 nu. Tror chefer uppskattar att få veta så tidigt som möjligt så de kan planera verksamheten.
Min lycko bubbla sprack tidigare i veckan då jag fick missfall i vecka elva. på ul så såg de att min cysta inte verkar försvinna av sig själv. Nu vill läkaren att jag provar att äta p-piller i tre månader för att stabilisera min hormonbalans och för att ge kroppen chans att vila upp sig efter mina missfall. Så även om det känns fruktansvärt att behöva vänta med att börja försöka på nytt så känns det som ett bättre alternativ att chansa på p-piller än att invänta operation.
Tur att jag har världens finaste lilla skatt här hemma som jag får ge min odelade uppmärksamhet minst ett år till <3
Jag önskar er alla ett stort lycka till med era graviditeter och era framtida små busungar.
Min lycko bubbla sprack tidigare i veckan då jag fick missfall i vecka elva. på ul så såg de att min cysta inte verkar försvinna av sig själv. Nu vill läkaren att jag provar att äta p-piller i tre månader för att stabilisera min hormonbalans och för att ge kroppen chans att vila upp sig efter mina missfall. Så även om det känns fruktansvärt att behöva vänta med att börja försöka på nytt så känns det som ett bättre alternativ att chansa på p-piller än att invänta operation.
Tur att jag har världens finaste lilla skatt här hemma som jag får ge min odelade uppmärksamhet minst ett år till <3
Jag önskar er alla ett stort lycka till med era graviditeter och era framtida små busungar.
Tyvärr så försvinner jag lika fort igen.
Imorse kl 06 så började jag blöda färskt blod. Tog mig in till akuten och fick bekräftat att jag har en pågående missfall.
Givetvis ledsen men hoppas att nästa gång vill den stanna ??
Ähhh... Glad påsk.