• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Skogisen
    0rosie0 skrev 2015-04-03 21:54:05 följande:

De är ingen som vet. smile4.gif och han är bara 25 år.Jag hoppas att han får vakna upp och vara frisk. Kram

Är han pappa till dina två tidigare barn oxå? Håller verkligen tummarna för er!
  • naturbarn
    0rosie0 skrev 2015-04-03 23:09:03 följande:

Nej det är en annan pappa. Tack! Behöver alla tummar jag kan få.

Jag blir väldigt ledsen för er skull, hoppas verkligen att han blir bra igen och får se sitt barn växa upp!
  • noctura
    Skogisen skrev 2015-04-03 21:20:37 följande:

Men fy va hemskt! Kan inte ens tänka mig in i din situation. Vad hände? Hoppas han frisknar på sig! Styrkekramar

Fy så hemskt! Vilken upplevelse du går igenom. Vi håller tummar på att de hittar vad som är fel och att han kommer att bli helt återställd. Han har inte mått konstigt, haft huvudvärk, förkylning eller liknande? Läskigt. Styrkekramar!
  • fislida

hej, jag skulle oxå gärna vilja vara med i fb gruppen ? Och undrar oxå vem jag ska skriva till på fb för att en inbjudan?

• Bullen11
    Lysmasken skrev 2015-04-03 13:18:23 följande:

Tyvärr så försvinner jag lika fort igen.

Imorse kl 06 så började jag blöda färskt blod. Tog mig in till akuten och fick bekräftat att jag har en pågående missfall.

Givetvis ledsen men hoppas att nästa gång vill den stanna ??

Åh nej! Beklagar verkligen!! :( 
  • Bullen11
    0rosie0 skrev 2015-04-03 19:31:57 följande:

Hej alla!

Jag gick in i vecka 15 igår. Har ni fått någon mage än? väntar mitt tredje barn så en liten bula har det blivit.

Min sambo blev medvetslös i onsdags och jag fick göra hjärt och lugnräddning på honom. Han ligger nu i respirator och jag ber till en högre makt att han ska vakna och inte ha fått någon hjärnskada. Att någons liv kan förändras så drastiskt och man känner sig så fruktansvärt hjälplös. Och gravid på det här så mitt humör är så jävla känsligt:'( men han får bra vård så det är bara att hoppas att det lilla livet får ha sin pappa i livet :'(

Jag var bara tvungen att få ur mig det här. Det är så tungt att bära på det här.

Kram

[img=undefined]

Men fy så hemskt!!! Hoppas verkligen de hittar orsaken och att allt blir bra snart igen!! Styrkekram till dig! (och fin mage!)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015