Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jag skulle också vara intresserad av en FB grupp för oss som inte bor i Sthlm, eller kanske en för oss som bor i Gbg?
Jag skulle också vara intresserad av en FB grupp för oss som inte bor i Sthlm, eller kanske en för oss som bor i Gbg?
Idag har vi varit på kub och sett vår lilla plutt. Låg och visade upp sig, sträckte på benen och drack fostervatten. :)
Blev flyttad några dagar, från 18 till 15.
Helt fantastiskt att se att det faktiskt är en liten människa därinne, med fötter och händer som till och med dricker!
Jag tycker tiden gått långsamt, men därinne har det gått jättefort! :)
Idag har vi varit på kub och sett vår lilla plutt. Låg och visade upp sig, sträckte på benen och drack fostervatten. :)
Blev flyttad några dagar, från 18 till 15.
Helt fantastiskt att se att det faktiskt är en liten människa därinne, med fötter och händer som till och med dricker!
Jag tycker tiden gått långsamt, men därinne har det gått jättefort! :)
Okej, om ni mailar mig ([email protected]) med vad ni heter på Facebook (om ni inte vill dela det helt öppet) så kan jag skapa en grupp, för alla oavsett vart vi bor. Då lägger jag till er som vänner först, skapar gruppen och sedan kan vi ta bort varandra som vänner när gruppen är skapad.
Man behöver bjuda in facebookvänner direkt när gruppen startas så därför behöver jag hjälp av någon innan den ens kan skapas! :)
Är det NÅN annan som tappar sexlusten? :(
Vi har inte legat på typ en månad minst och jag har sån stress över att jag inte vill, orkar. Känner inte för nån närhet alls, vill bara dra mig undan :(
Mår inte så bra psykiskt just nu känner jag.
Är det NÅN annan som tappar sexlusten? :(
Vi har inte legat på typ en månad minst och jag har sån stress över att jag inte vill, orkar. Känner inte för nån närhet alls, vill bara dra mig undan :(
Mår inte så bra psykiskt just nu känner jag.