• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Bgk15
    LyckSkywalker skrev 2015-04-06 07:20:22 följande:

Jag skulle också vara intresserad av en FB grupp för oss som inte bor i Sthlm, eller kanske en för oss som bor i Gbg?

Jag skulle kunna starta en Göteborgsgrupp om det inte redan finns en :) så kan vi lägga till ju fler vi blir?
  • Bgk15
    LyckSkywalker skrev 2015-04-06 07:20:22 följande:

Jag skulle också vara intresserad av en FB grupp för oss som inte bor i Sthlm, eller kanske en för oss som bor i Gbg?

Jag skulle kunna starta en Göteborgsgrupp om det inte redan finns en :) så kan vi lägga till ju fler vi blir?
  • sk0skav
    Bgk15 skrev 2015-04-07 10:55:54 följande:
    Jag bor också i Göteborg :)

men skulle den vara hemlig eller öppen?
  • sk0skav
    Bgk15 skrev 2015-04-07 10:55:54 följande:
    Haha såg nu vem det var som skrev :p . Du vet ju redan var jag bor :)
  • naturbarn

Idag har vi varit på kub och sett vår lilla plutt. Låg och visade upp sig, sträckte på benen och drack fostervatten. :)

Blev flyttad några dagar, från 18 till 15.

Helt fantastiskt att se att det faktiskt är en liten människa därinne, med fötter och händer som till och med dricker!

Jag tycker tiden gått långsamt, men därinne har det gått jättefort! :)

• sk0skav
    naturbarn skrev 2015-04-07 12:19:02 följande:

Idag har vi varit på kub och sett vår lilla plutt. Låg och visade upp sig, sträckte på benen och drack fostervatten. :)

Blev flyttad några dagar, från 18 till 15.

Helt fantastiskt att se att det faktiskt är en liten människa därinne, med fötter och händer som till och med dricker!

Jag tycker tiden gått långsamt, men därinne har det gått jättefort! :)

Vad kul att få se sin lilla :) .

Jag tycker tiden har gått fort än så länge. Har vetat om graviditeten i snart 7 veckor. Känns som det bara var någon vecka sedan jag berättade för sambon :p
  • destiny391
    Zam96 skrev 2015-04-06 14:08:21 följande:

Okej, om ni mailar mig ([email protected]) med vad ni heter på Facebook (om ni inte vill dela det helt öppet) så kan jag skapa en grupp, för alla oavsett vart vi bor. Då lägger jag till er som vänner först, skapar gruppen och sedan kan vi ta bort varandra som vänner när gruppen är skapad.

Man behöver bjuda in facebookvänner direkt när gruppen startas så därför behöver jag hjälp av någon innan den ens kan skapas! :)

Jag har mailat dig :)
  • svea74

Är det NÅN annan som tappar sexlusten? :(

Vi har inte legat på typ en månad minst och jag har sån stress över att jag inte vill, orkar. Känner inte för nån närhet alls, vill bara dra mig undan :(

Mår inte så bra psykiskt just nu känner jag.

• Skogisen
    svea74 skrev 2015-04-07 19:17:10 följande:

Är det NÅN annan som tappar sexlusten? :(

Vi har inte legat på typ en månad minst och jag har sån stress över att jag inte vill, orkar. Känner inte för nån närhet alls, vill bara dra mig undan :(

Mår inte så bra psykiskt just nu känner jag.

Vi har inte heller haft några mängder sex dom senaste två månaderna, tre gånger totalt tror jag, är alldeles för trött, känner mig svullen o sjukt osexig. Tror det är rätt normalt, karln har två barn sedan tidigare o han har inte reagerat på det som något konstigt iaf :)
  • Mira14
    Skogisen skrev 2015-04-07 19:21:45 följande:
    Vi har inte heller haft några mängder sex dom senaste två månaderna, tre gånger totalt tror jag, är alldeles för trött, känner mig svullen o sjukt osexig. Tror det är rätt normalt, karln har två barn sedan tidigare o han har inte reagerat på det som något konstigt iaf :)
    Och vi har inte haft en enda gång... Sambon börjar tjata nu och jag mår ju bra som allra oftast men lusten finns inte där :-/
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015