Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hoppas på att jag kan ägna en del av mammaledigheten till att packa innan bebis kommer :) om det inte känns alltför jobbigt.. Flytta ska vi försöka ordna själva med hjälp men städfirma får de allt bli!
Kul! Känner du dig också halvt oduglig? Vi ska förvisso hyra in både flyttfirma och städfirma, men själva packandet måste vi ju göra själva ????
Hoppas på att jag kan ägna en del av mammaledigheten till att packa innan bebis kommer :) om det inte känns alltför jobbigt.. Flytta ska vi försöka ordna själva med hjälp men städfirma får de allt bli!
Jag har också haft problemet i flera veckor. Nu har det dock blivit värre då det typ räcker med att jag står =( Jobbar i butik med mycket ensamarbete och börjar verkligen oroa mig för att det kommer ske en olycka när jag står där ensam..Usch vad hemskt. Skall jobba 3 veckor till så får väl köpa blöja!
Hej!
Får också gå långsamt för det känns som att det blir stort tryck nedåt när jag går snabbt några steg... Har dock känt så flera veckor.. Men antar att det är helt normalt ;)
Hur har det gått MyRoundabout?
Man känner sig så charmig som höggravid (går in i vecka 36 idag). Satt och fika med en kompis och när jag skulle resa mig insåg jag att mina byxor hade spruckit där bak - typ 2 dm lång reva så det va ju inte lite heller. Kändes sådär kul att gå så till bilen igenom hela köpcentret... saknar min gamla kropp och min gamla garderob och att inte behöva känna mig som en flodhäst. Får ju hoppas att jag förgyllde någons dag iaf med min flodhästsbak som hängde ut ;)
Hej!
Väntar vårt tredje barn 29/10!
Jag fick sluta jobba i vecka 29 på grund av blödningar och förvärvar, blev ett hastigt slut :(
Nu vågar jag inte göra så mycket , så fort jag går i snabbare takt än min stappliga lillkille så drar magen ihop sig, ömmar osv.
Dock kissar jag inte lika ofta som de tidigare graviditeterna :) tror det beror på att bebis ligger mycket i tvärläge än så länge.
Man känner sig så charmig som höggravid (går in i vecka 36 idag). Satt och fika med en kompis och när jag skulle resa mig insåg jag att mina byxor hade spruckit där bak - typ 2 dm lång reva så det va ju inte lite heller. Kändes sådär kul att gå så till bilen igenom hela köpcentret... saknar min gamla kropp och min gamla garderob och att inte behöva känna mig som en flodhäst. Får ju hoppas att jag förgyllde någons dag iaf med min flodhästsbak som hängde ut ;)
Spännande hur kroppen förändras! Är i vecka 36 och har sedan ca 1-2 veckor tillbaka kunnat ana en svag svag linea nigra på magen, hela vägen upp till revbenen. Någon annan som också fått? Enligt myt är det väl pojke om linjen går över naveln, och vi ska få en pojke enligt ul och det kanske inte lika vetenskapliga bikarbonattestet.
Spännande hur kroppen förändras! Är i vecka 36 och har sedan ca 1-2 veckor tillbaka kunnat ana en svag svag linea nigra på magen, hela vägen upp till revbenen. Någon annan som också fått? Enligt myt är det väl pojke om linjen går över naveln, och vi ska få en pojke enligt ul och det kanske inte lika vetenskapliga bikarbonattestet.