• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • emeloi

Jag är 28, jag och sambon väntar vårt första barn nästa fredag bf 2/10.. Har en känsla som säger att jag kommer gå över iallafall en vecka men det är ju inte säkert, bara en känsla som sagt :-P

• Iowhannah
    emeloi skrev 2015-09-23 16:48:57 följande:

Jag är 28, jag och sambon väntar vårt första barn nästa fredag bf 2/10.. Har en känsla som säger att jag kommer gå över iallafall en vecka men det är ju inte säkert, bara en känsla som sagt :-P

Man ska nog lita på såna känslor. Jag har en känsla av att min bebis kommer före bf, men vi får väl se helt enkelt.
  • garin
    Iowhannah skrev 2015-09-23 17:27:48 följande:
    Man ska nog lita på såna känslor. Jag har en känsla av att min bebis kommer före bf, men vi får väl se helt enkelt.
    Det är spännande! Har också en känsla av att denna bebis vill ut innan bf, men bara 2-3 dagar före typ. Med storebror var jag övertygad in i det längsta att jag skulle gå över några dagar men han kom på bf...
  • Iowhannah
    garin skrev 2015-09-23 17:39:34 följande:

Det är spännande! Har också en känsla av att denna bebis vill ut innan bf, men bara 2-3 dagar före typ. Med storebror var jag övertygad in i det längsta att jag skulle gå över några dagar men han kom på bf...

Min sambo har hela tiden varit säker på att bebis kommer den 10 oktober (bf 12 okt), men jag hoppas att det blir tidigare.
  • Sofie mamma till 2 prinsar
    Zchimla skrev 2015-09-23 14:49:57 följande:

Hejsan. Är det nån mer i den här tråden som har BF i slutet av oktober? Jag har verkligen i slutet 31/10

Jag har bf 30/10 så du är inte ensam! ;)
  • Larissa

Snart 25 år väntar 3 e barnet, enligt bm på ul såg det ut att vara en flicka bf 15/10 . Vi har 2 flickor sen tidigare födda 2009 och 2012. Bor i Vimmerby.

• Mira14

Vi är beräknade 4/10 och jag har också en känsla av att han kommer tidigare och jag hoppas verkligen det stämmer för nu börjar jag tröttna på att vara gravid. När jag går på toa känns det som att jag ska föda.. haha. Så säger barnmorskan att han inte är fixerad i morgon blir jag tokig

• 77michelle

Jag är 38, bor utanför Örebro och väntar mitt sjätte barn. Har tjejer födda -99,-01och -07 och pojkar födda -03 och -13. Nu väntar vi en flicka. De fyra första har varit lätta snabba förlossningar födda i v 39, nr 5 var katastrof då de trodde att min kroppspulsåder höll på att spricka( vilket den inte gjorde) och han kom en månad för tidigt. Så är lite orolig att den här lilla tjejen ska komma för tidigt. Har bf 28/10.

Tjej-99,tjej-01,kille -03, tjej-07, kille -13, bf 28/10 -15
  • dandelionkid

Jag är 29 år, väntar andra barnet bf 25/10. Enligt UL är det en flicka vi väntar. Första dottern är född 2011. Vi bor i Rönninge utanför stockholm. Jag har kräkts och haft illamående konstant sen v 6 och håller fortfarande på, precis som med min första graviditet. Den här gången har jag dock fått bra mediciner och det har väl fungerar helt OK. Fram tills för någon vecka sen har jag varit helt fri från värk och kunnat jobba trotts mitt jobb som usk:a. Nu har jag foglossning, sammandragningar och förvärkar om vartannat. Jag sover dåligt också. Men det är ju slutspurten nu så jag försöker hålla humöret uppe :)

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015