Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Jobbigt Katarina09. Ömma bröstvårtor är det här också. Det är så jag har misstänkt det innan jag plussat med alla 3 små pluttisar. Lite molvärk emellanåt. Den där tråkiga tröttheten börjar komma smygande. Däremot inget illamående än. Men med de andra har det börjat i vecka 8 så jag får väl njuta typ 1-2 veckor till :-P
Jobbigt Katarina09. Ömma bröstvårtor är det här också. Det är så jag har misstänkt det innan jag plussat med alla 3 små pluttisar. Lite molvärk emellanåt. Den där tråkiga tröttheten börjar komma smygande. Däremot inget illamående än. Men med de andra har det börjat i vecka 8 så jag får väl njuta typ 1-2 veckor till :-P
Hejhej!
Jennifer heter jag,Hoppar in här nu,eftersom att jag fick plus nu ikväll. Enligt mina uträkningar ska jag ha runt den 21 oktober. Är (vad jag tror) i vecka 5+0 idag :) Det var lite oväntat,hade räknat med att det skulle ta ungefär ett år att bli gravid, så känner mig helt chockad just nu. Hoppades ju på plus, men ändå känns det helt overkligt när man ser det på stickan. Snacka om att jag haft känslostormar den senaste timmen (nån mer än jag? ) Glädje,panik,förvirring, overklighetskänslor, allt man kan tänka sig,haha!
Kvällens plus, inga otydligheter här inte, känner mig såå lycklig och förväntansfull :D <3
Jag hoppar in!
Plussade 30/1, idag v.8 7+1, beräknad 7 oktober!
25 år första barnet :)
Hej, jag är i vecka 8 (7+3) och imorse kom det en rosa flytning när jag torkade mig. Tycker ni att jag ska oroa mig? Fick missfall i vecka 6 i juni och minns inte riktigt hur det började då. Känner mig jätteorolig men det har inte kommit nåt mer under dagen.
Hej, jag är i vecka 8 (7+3) och imorse kom det en rosa flytning när jag torkade mig. Tycker ni att jag ska oroa mig? Fick missfall i vecka 6 i juni och minns inte riktigt hur det började då. Känner mig jätteorolig men det har inte kommit nåt mer under dagen.
Hoppar in här :) Plussade i förrgår, bf borde bli 29 oktober. Har en son född i juli -13 så det blir vår andra
Plussade igår o vill gärna vara med i fb gruppen:) gkarenus@hotmail.com