• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Cissi2801

Här är ett test taget från en liten stund sedan

• MomSCA
    Cissi2801 skrev 2015-03-17 11:02:13 följande:

Graviditetstest?
  • Cissi2801

Här är ett test taget från en liten stund sedan phpJkeSjZ57686.jpg

Som jag skrev i går så läste jag på google att man kan testa med ett graviditetstest och få positivt utslag på att man är gravid... Jag ska även köpa ett cb med veckoindiktator nu på torsdag... Har bim på söndag..
  • Cissi2801
    Cissi2801 skrev 2015-03-17 11:21:25 följande:
    Som jag skrev i går så läste jag på google att man kan testa med ett graviditetstest och få positivt utslag på att man är gravid... Jag ska även köpa ett cb med veckoindiktator nu på torsdag... Har bim på söndag..
    Det ska stå ägglossningstest, jag ska köpa gravtest när jag ser att mensen är försenad
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-17 09:05:08 följande:

Ja, det gjorde vi... ????

Sedan fick jag veta igår att mina värden gick åt rätt håll... Jag har låg ämnesomsättning... Så det är det som satt käppar i hjulet för oss innan... Men jag har stark tro att det kommer hända inom de kommande månaderna..

Låter toppen!!!
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-17 09:19:35 följande:

Det jag skulle skriva med var att vi körde på i fyra dagar då jag hade ägglossning och hade en vilodag... Då borde det ju öka chanserna till en graviditet

Ja, man har ju hört att det kan vara effektivt med en vilodag, så hinner nya starka simmare komma till!
  • Jamilia

Ja, nånting reagerar ju ÄL-testet på, absolut! Håller verkl tummarna att det är graviditet!! men som sagt, ta ett gravtest för att vara säker, man blir så besviken annars om det skulle visa sig att det var ngt annat!
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-18 19:38:24 följande:
    Ja, man har ju hört att det kan vara effektivt med en vilodag, så hinner nya starka simmare komma till! smile1.gif
    Precis... Jag hoppas verkligen att inte mensen kommer på söndag, men jag är förberedd på det...
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-18 19:42:13 följande:
    Ja, nånting reagerar ju ÄL-testet på, absolut! Håller verkl tummarna att det är graviditet!! smile1.gif men som sagt, ta ett gravtest för att vara säker, man blir så besviken annars om det skulle visa sig att det var ngt annat! smile1.gif
    Ska göra det... Känner inte av något än...

Visst brösten är svullna och känner av någon slags mensvärk...

Ska se om jag kan köpa en gravtest i morgon...
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-18 19:42:13 följande:
    Ja, nånting reagerar ju ÄL-testet på, absolut! Håller verkl tummarna att det är graviditet!! smile1.gif men som sagt, ta ett gravtest för att vara säker, man blir så besviken annars om det skulle visa sig att det var ngt annat! smile1.gif
    Jag kollade nu på ett nytt och c-strecket är stakraker än t-strecket på ÄL-testet..
Svar på tråden vi på 30 +