• Cissi2801

vi på 30 +

Hej alla!

Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...

Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja

• Svar på tråden vi på 30 +
  • Dior79

Vi har ju fått ett plus en gång. Så det bodde ju komma ett till snart igen.

• Cissi2801
    Dior79 skrev 2015-03-20 15:29:05 följande:

Vi har ju fått ett plus en gång. Så det bodde ju komma ett till snart igen.

Jag har försökt få plusset ett tag nu, men mkt har berott på att levaxinet inte stabiliserats förräns nu...
  • Cissi2801

Jag tog nyss ett till ägglossningstest, det sista jag har hemma och gjorde upptäckten att det visar ännu en glad gubbe... Det konstiga är att mensen dök upp i morse... Kanske någon kan hjälpa mig med detta???

• Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-20 07:55:55 följande:

Tant röd kom på besök nu på morgonen... Bara att ta nya tag nästa månad

Åhhh, tråkigt!!! Samma sak hände mig i morse!

Jaja, nya tag för oss båda nästa månad! Då blir det sista chansen för att få en liten 2015! Sen blir det 2016 som gäller! ikväll tog jag en öl och ja, livet känns hoppfullt ändå!
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-20 16:08:19 följande:

Jag tog nyss ett till ägglossningstest, det sista jag har hemma och gjorde upptäckten att det visar ännu en glad gubbe... Det konstiga är att mensen dök upp i morse... Kanske någon kan hjälpa mig med detta???

Det är ju precis detta som är mysko kring ÄL-testen, det händer tydl att de visar typ positivt inför mens oxå! Knepigt... jag googlade lite på detta fenomen, verkar inte helt ovanligt! Sen kan jag tyvärr inte förklara varför det blir såhär...
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-19 21:27:39 följande:

Tack själv... Jag tog bild på stickerna som sitter på ÄL-testet som jag tagit i två dagar... Där visar det att det ena strecket är starkare, och de andra syns... Då kanske du kan se lättare..

Strecken på dessa ÄL-test kan nog vara lite olika i styrka. Tror det står att man ska rätta sig efter det digitala, dvs tom ring/gubbe! Men man är ju glad för att analysera och titta extra... bryta upp test... ja, du vet!!
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-20 21:49:54 följande:
    Strecken på dessa ÄL-test kan nog vara lite olika i styrka. Tror det står att man ska rätta sig efter det digitala, dvs tom ring/gubbe! Men man är ju glad för att analysera och titta extra... bryta upp test... ja, du vet!! smile5.gif
    Det som va knepigt, va att de visade glad blinkande gubbe igår...

Men som du säger så kanske det är så att den känner av när mensen kommer...
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-21 15:27:55 följande:

Det som va knepigt, va att de visade glad blinkande gubbe igår...

Men som du säger så kanske det är så att den känner av när mensen kommer...

OK... Hmmm.... Men det kan kanske stämma, för den blinkande gubben visas väl strax innan den fasta glada gubben dyker upp, el hur!? Då är det kanske så att den dyker upp strax efter stegring oxå! Sen verkar det ju som att stegring ibland då sker pga mens ist för ÄL... Men gubbarna visar sig kanske på samma vis ändå!! Jag vet inte säkert, bara spekulerar!!
  • Cissi2801
    Jamilia skrev 2015-03-21 20:49:48 följande:
    OK... Hmmm.... Men det kan kanske stämma, för den blinkande gubben visas väl strax innan den fasta glada gubben dyker upp, el hur!? Då är det kanske så att den dyker upp strax efter stegring oxå! Sen verkar det ju som att stegring ibland då sker pga mens ist för ÄL... Men gubbarna visar sig kanske på samma vis ändå!! Jag vet inte säkert, bara spekulerar!! smile1.gif
    Ja, de gör ju de.. Nu är det jag som ligger hemma dålig..
  • Jamilia
    Cissi2801 skrev 2015-03-24 12:04:16 följande:

Ja, de gör ju de.. Nu är det jag som ligger hemma dålig..

Dessa sjukdomar alltså!! Krya på dig!!!
Svar på tråden vi på 30 +